بوت مردانه و بوت زنانه

راهنمای خرید انواع بوت زنانه و بوت مردانه

بوت ها یک آیتم طلایی در استایل های زمستانی محسوب می شوند. هر فصل به کفشی مناسب با پوشش خود نیاز دارد اما بوت می تواند در فصل زمستان تکمیل کننده یک استایل شیک برای شما شوند و همچنین از پاهای شما در زمستان از سرما محافظت می کنند. امروزه تنوع انواع بوت زنانه و مردانه در بازار بسیار زیاد است اما انتخاب بوتی که هم زیبا باشد و هم از راحتی قابل قبولی برخوردار باشد آسان نیست. ما در این مطلب راهنمای مختصری برای خرید انواع بوت مردانه و زنانه شرح داده ایم.

راهنمای انتخاب بوت زنانه، آیتم طلایی شیک پوشی در زمستان

هر فصل از سال استایل خاص خودش را دارد بدون شک در زمستان از کنار انتخاب نیم بوت و یا بوت زنانه به راحتی نمی توان گذشت. خانم هایی که قد های کوتاه تری دارند بهتر است که از بوت زنانه با پاشنه های بلند تری استفاده کنند اما بوت ها نباید تزیینات زیاد و براق و یا زیپ های افقی داشته باشند برای این افراد مناسب نیست زیرا که باعث کوتاه تر نشان دادن قد آنها خواهد شد. همچنین بوت زنانه ای که انتخاب کرده اید بهتر است خطوط افقی کمتری داشته باشد. علاوه بر آن اگر می خواهید قد بلندتر به نظر برسید بهتر است رنگ های تیره تری را انتخاب کنید.

بوت زنانه کشی قهوه ای

بوت های زنانه با تزیینات زیاد و زرق و برق دار مناسب خانم های با پاهای لاغرتر است. هر چه بوت زنانه انتخابی شما سگک های بیشتری داشته باشد در پرتر نشان دادن پاها به شما بیشتر کمک می کند. راه دیگر برای پرتر نشان دادن پاهای شما این است که بوت زنانه ای که انتخاب کرده اید تیره و شلوار انتخابی شما روشن باشد. رنگ های خاکستری، بژ و نارنجی بسیار انتخاب های خوبی برای این استایل هستند.

بوت های زنانه نوک تیز مناسب خانم های با پاهای پهن است. بوت هایی که بیضوی و یا بادامی شکل هستند بسیار مناسب این فرم از پاها است. بوت زنانه ای که  یک پاشنه کوچک و نوک بیضوی داشته باشد برای پاهایی که پهن تر هستند را بسیار ظریف نشان می دهند.

برای خانم هایی که به نسبت پاهای چاق تری دارند انتخاب بوت زنانه کمی مشکل است. بوت هایی با ساق بلند را ممکن است نتوانید کاملا بالا بکشید و یا زیپ آن کامل بسته نشود و یا در صورت بسته شدن زیپ و یا بند های هم ممکن است حین راه رفتن برایتان آزار دهنده باشد. در صورت انتخاب بوت های ساق بلند بهتر است نوع بند دار آن را استفاده کنید. به طور کلی برای خانم های با پاهای پرتر انتخاب بوت زنانه ای که برش های بالایی آن به صورت مورب و یا عمود تر باشند در کشیده تر نشان دادن پاها بسیار کمک می کند. بوت های بدون سگک و تزیینات و زرق و برق دار در کنار یک شلوار تنگ و همرنگ با بوت می تواند پاهایتان را کشیده تر و لاغرتر نشان دهد و در متعادل تر نشان دادن اندام تان به شما کمک کند.

بوت مردانه، تکمیل کننده استایل های زمستانه آقایان

برای محافظت از پاهای خود در زمستان خرید یک جفت بوت زمستانه ضروری است. بوت مردانه اغلب تا بالای قوزک پا را می پوشاند و طرح های آن اغلب به صورت بند دار، کشی و یا زیپی است. برای پوشیدن هر نوع از بوت مردانه ابتدا لازم است که سبک استایل خود را انتخاب کنید. برای ست کردن بوت های با سبک سربازی یک استایل ساده و روزمره کافی است. برای داشتن یک استایل ایده آل با پوستین های سبک سربازی پوششی با پارچه های تیره تر می تواند بسیار شیک به نظر برسد. بوت های چرم و قهوه ای مردانه با یک شلوار جین آبی و تیشرت و یک کت متفاوت به روی آن برای استایل های روزمره بسیار جذاب خواهد بود. بوت های تیمبرلند مردانه را با شلوار های جین تیره در حالی که پاچه های آن را تا زده اید ست کنید. بوت موتور سواری از آن دسته بوت مردانه هستند که استایل شما را بشدت خاص جلوه می دهد. یک شلوار جین چسبان و یک تیشرت ساده و یک تک کت چرم و مشکی هر چند که بسیار در دسترس هستند اما به شما شیک پوشی فوق العاده ای خواهد بخشید. بوت های چلسی مردانه از آن دسته بوت هایی است که توصیه می کنیم حتما در استایل های رسمی خود از آن استفاده کنید. ست کردن آن با کت و شلوار یک ظاهر شیک و رسمی به آقایان خواهد بخشید.

انواع بوت مردانهنکات مهم که هنگام خرید بوت مردانه و زنانه لازم است بدانید:

  • اگر از آن دسته افرادی هستید که در زمستان جوراب های پشمی و ضخیم می پوشید لازم است بوتی که انتخاب می کنید کمی فضای بیشتری داشته باشد.
  • بوت های جیر و چرم بسیار گزینه های معقول و مناسبی برای زمستان هستند.
  • اگر قرار است با پوشیدن بوت ها زیاد در معرض آب و رطوبت قرار بگیرید بوت هایی چرم و ضد آب انتخاب کنید و از خرید بوت هایی که جنس های پارچه ای دارند بپرهیزید.
  • پاشنه های بوت را کمی پهن تر انتخاب کنید زیرا در زمستان به دلیل خیس و لیز بودن مسیر ها پاشنه های باریک تر احتمال سر خوردن را افزایش می دهند.