کفش اسپرت نایک سفید

چند نکته مهم درباره یک کفش اسپرت خوب

کفش اسپرت چیست؟

کلمه اسپرت در لاتین به معنای ورزشی است و کفش اسپرت غالبا با نام کفش ورزشی نیز در بین ایرانیان شناخته می شوند. این گونه کفش ها بسیار جوان پسند بوده و مناسب تیپ های اسپرت هستند. بنا بر این، اگر شما نیز به استایل اسپرت علاقه مند هستید لازم است این گونه کفش ها را انتخاب نمایید. ست کردن بند کفش اسپرت با لباس اسپورت و یا رنگ لاک ناخون شما می تواند باعث جذابیت هرچه بیشتر تیپ اسپورت شما شود.

کفش های اسپرت عموما در بسیاری از مکان های غیر رسمی و دوستانه به عنوان کفش هایی بسیار راحت و در عین حال بسیار شیک و زیبا کاربرد دارند.

کفش اسپرت تفاوت های اساسی با کفش های رسمی دارند که در زیر به برخی از آن ها اشاره ای خواهیم داشت.

  • کفش های اسپرت معمولا برای ست شدن با لباس های اسپرت و جوان پسند مناسب شده اند بنا بر این، به طور مثال اگر شما لباس های رسمی و اداری به تن دارید پوشیدن کفش اسپرت نمی تواند زیبا به نظر برسد.
  • کفش های اسپرت معمولا دارای زبانه بزرگ تری هستند که به راحتی کفش کمک می کند.
  • کفش اسپرت راحت تر و سریع تر از کفش های رسمی تمیز می شوند.
  • کفش های اسپرت معمولا در رنگ های شاد و متنوعی تولید می شوند در صورتی که کفش های رسمی طیف رنگ کمتری دارند.

کفش اسپرت

جدید ترین انواع کفش اسپرت

کفش های اسپرت در انواع بسیار متنوع و طرح و رنگ هایی متناسب با سلایق مختلف تولید می شوند.

کفش های اسپرت به طور کلی از لحاظ نحوه بسته شدن آن ها، مقداری پوشانده شدن پا ها توسط کفش و مدل آن به انواع بسیار مختلفی تقسیم بندی می شوند که هر کدام از آن ها با دارا بودن ویژگی هایی خاص برای افراد مختلفی کاربرد دارند.

در زیر به انواع مدل های کفش اسپرت موجود در بازار اشاره خواهیم کرد.

  • کفش اسنیکر: شاید بار ها نام این کفش را شنیده باشید و با خود تصور کنید که کفش های اسنیکر کفش های عجیب و خارق العاده ای هستند اما باید بدانید که اسنیکر در زبان لاتین به معنی پاورچین پاورچین و بدون صدا راه رفتن است و کفش های اسپرتی که با قرار گرفتن و برداشته شدن پا روی زمین، ایجاد صدا نمی کنند کفش اسپرت اسنیکر خوانده می شوند. در ایران عموما به تمام کفش های اسکینر کفش اسپرت گفته می شود. این کفش ها از انواع بسیار جدید و به روزی هستند که در بین جوانان محبوبیت بسیار زیادی دارند بنابر این، اگر شما نیز به استایل شیک، به روز و جوان پسند علاقه دارید کفش های اسنیکر مناسب ترین انتخاب برای شما خواهند بود.
  • نیم بوت های اسپرت چرم: انواعی از کفش اسپرت به صورت نیم بوت هایی شیک و مناسب برای استایل اسپرت تولید می شوند که در فصول سرما، به شما کمک می کند تا علاوه بر محافظت و گرم نگهداشتن پا های شما، تیپی اسپرت و بی نظیری را داشته باشید.
  • کفش های اسپرت مناسب برای پیاده روی: این گونه کفش ها طوری طراحی و تولید شده اند که در هنگام استفاده از آن ها می توان به راحتی مسافت های طولانی را به پیاده روی پرداخت بدون آن که به کمر و پا ها فشاری وارد شود.
  • کفش اسپرت بند دار: همان طور که از نام این گونه کفش ها بر می آید نحوه بسته شدن آن ها به وسیله بند هایی است که درون سوراخ های موجود بر روی کفش قرار می گیرند.
  • کفش های اسپرت چسب دار: کفش چسبی اسپرت نیز با استفاده از چسب هایی که بر روی کفش و یا در کناره های کفش تعبیه شده اند بسته می شوند.
  • کفش های اسپرت زیپی: این گونه کفش ها به وسیله زیپ هایی که معمولا در پشت پا قرار می گیرند بسته می شوند.

کفش اسپرت

کفش اسپرت سرمه ای نایک

کفش اسپرت کتانی آبی ریباک
چند نکته مهم در انتخاب یک کفش اسپرت خوب

برترین و پرطرفدار ترین برند های کفش اسپرت

کفش اسپرت نیز مانند دیگر محصولات توسط برند ها و شرکت معروف بسیار زیادی تولید می شود.

با وجود تغییرات زیاد سلایق مردم نسبت به مد و پوشش، هنوز نیز این گونه برند های معروف محبوبیت خود را حفظ کرده اند و طرفدارانی نه تنها در ایران بلکه در سراسر کشور های دنیا را به خود اختصاص داده اند.

در زیر به برخی از معروف ترین و پر طرفدار ترین برند های موجود در دنیا اشاره کرده ایم.

  • برند کفش اسپرت الکساندر مک کوئین: الساندر مک کویین یکی از بهترین و معروف ترین طراحان مد در اروپا می باشد که هنوز نیز طرفداران پر و پا قرصی را به خود اختصاص می دهد.
  • برند کامن پراجکت: این گونه برند ها از معروف ترین برند های فعال در زمینه تولید کفش های اسپرت هستند که به خصوص در زمینه تولید کفش منیمالیست و مدرن جزو برترین برند ها محسوب می شوند.
  • برند پوما: مارک پوما نیز از برند های معروفی است که عموما در بین جوانان محبوبیت دارد و بیشتر به تولید کفش اسپرت پسرانه می پردازد. این برند عموما برای کسانی که به دلیل پا درد و یا کمر درد توانایی پیاده روی های طولانی را ندارد بسیار مفید و راحت است زیرا این کفش ها به گونه ای کاملا طبی و استاندارد طراحی و تولید می شوند.
  • مارک ونس: کفش های اسپرتی که متعلق به برند ونس هستند بسیار ساده و در عین حال شیک و سالم هستند. این برند از طیف های رنگی بسیار گسترده ای در طراحی انواع کفش اسپرت دخترانه و پسرانه استفاده می کند و همین شیکی و سادگی این کفش ها باعث شده است که مشتریان زیادی به خرید کفش های ونس روی بیاورند. لازم به ذکر است که کفش اسپرت ونس، در طول سال ها بدون تغییر مانده است زیرا همیشه مشتریان خاص خود را داشته است و نیازی به ایجاد تغییر در سبک کفش ها نبوده است.
  • برند فندی: فندی یک برند ایتایی است که در تولید کفش اسپرت بچه گانه مهارت خاصی دارد. کفش هایی که توسط این کمپانی تولید می شوند اغلب دارای شکل هایی کارتونی و جذاب هستند که توسط کودکان مورد استقبال زیادی قرار می گیرند.
  • برند نایک: برند نایک در سال های اخیر جزو پر طرفدار ترین برند تولید کننده انواع کفش اسپورت و مخصوصا کفش اسپرت مردانه بوده است. کفش هایی که در این کمپانی تولید می شوند علاوه بر به روز بودن همیشگی، دوام و راحتی بسیار بالایی دارند.

کفش اسپرت بچه گانه رنگی
کفش اسپرت

راهنمای خرید کفش اسپرت

همان طور که قبلا نیز گفته شد پا ها قلب دوم هر شخص محسوب می شوند. این جمله اهمیت انتخاب کفش ورزشی مناسب را به شما گوش زد می کند زیرا اگر کفش مناسبی به پا نکنید ورزش شما نه تنها برای سلامتی بدن شما مفید نخواهد بود بلکه به پا ها و کمر شما آسیب های جبران ناپذیری خواهد زد.

بنا بر این، اگر شما نیز به انتخاب کفش مناسب و راحت اهمیت می دهید تا انتهای این مطلب همراه ما باشید زیرا ما سعی داریم نکاتی را خدمت شما ارئه دهیم تا با رعایت آن ها بتوانید بهترین، مرغوب ترین و استاندارد ترین کفش های اسپرت را خریداری نمایید.

در زیر به برخی از نکاتی که هنگام انتخاب کفش ورزشی ایده آل باید مد نظر داشته باشید، اشاره ای خواهیم کرد.

  • به کاربرد خود از کفش ورزشی توجه کنید: کفش های ورزشی انواع گوناگونی دارند و برای مصارف مختلفی طراحی شده اند. اگر می خواهید یک کفش مناسب انتخاب کنید ابتدا باید به این نکته توجه کنید که این کفش را برای چه فعالیت هایی و چه مکان هایی نیاز دارید. برای مثال آیا کفش اسپرت مناسب برای کوهنوردی نیاز دارید؟ و یا اینکه می خواهید با این کفش در پیاده رو های صاف و هموار پیاده روی کنید و یا اصلا فقط می خواهید کفش مناسبی را برای تکمیل استایل اسپرت خود انتخاب نمایید.
  • از کفش های ایرمکس و کپسول دار غافل نشوید: این گونه کفش ها برای افرادی که از زانو درد و یا کمر درد رنج می برند بسیار مفید است. پس اگر شما نیز جزو آن دسته افرادی هستید که با کمی پیاده روی زانو و پاهایتان شروع به درد گرفتن می کند، پیشنهاد ما به شما کفش های ایرمکس و کپسول دار خواهند بود. این گونه کفش ها به دلیل دارا بودن لژ بیرونی در جلوگیری از وارد شدن ضربه به پا ها و یا خستگی زود هنگام پا بسیار مفید خوهند بود.
  • کفش اسپرت ساق دار: کفش های اسپرت ساق دار به دلیل دارا بودن ساق هایی که مچ پا را محافظت می کند، برای استفاده در سطوح ناهموار و یا بالا رفتن از سطوح شیب دار بسیار مفید از از پیچ خوردن مچ پا هنگام راه رفتن روی این سطوح جلوگیری خواهد کرد.
  • به برند کفش اسپرت توجه کنید: پیش از این در مورد انواع برند های کفش اسپورت به تفصیل صحبت کردیم. عمولا دو برند نایک و آدیداس جزو مشهور ترین و قدیمی ترین برند های کفش اسپرت هستند که تقریبا قیمت یکسانی دارند. در هنگام خرید کفش اسپرت به محبوبیت برند و سابقه آن توجه کنید.

کفش اسپرت

کفش اسپرت بافتی آبیخرید اینترنتی کفش اسپرت زنانه

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و راه های ارتباطی، راه های بسیار آسانی برای داشتن یک خرید موفق، با کیفیت و ارزان قیمت وجود دارد.

خرید اینترنتی کفش اسپرت زنانه، مردانه، بچه گانه و… به صورت اینترنتی و غیر حضوری در سایت های بسیار معتبر و شناخته شده ای انجام می شود.

این گونه سایت های اینترنتی با قرار دادن تمامی اطلاعات و مشخصات محصول به همراه تصویر محصول و هم چنین رنگ بندی های موجود از کفش و نیز با ذکر قیمت آن، موجب شده اند تا مشتریان بتوانند به راحتی انواع و اقسام مدل های کفش اسپرت و طرح و رنگ های متنوع آن را مشاهده نمایند و پس از اطلاع از تمام جزئیات محصول به خرید بپردازند.

خرید اینترنتی کفش های اسپورت مختلف مزایای بسیار زیادی را برای مشتریان فراهم می کند که در زیر به برخی از آن ها خواهیم پرداخت.

  • کاهش هزینه های رفت و آمد به مراکز فروش سطح شهر:
  • خرید اینترنتی کفش اسپرت با ایجاد امکان سفارش غیر حضوری می تواند خیال شما را از رفتن به مراکز خرید سطح شهر و تلف شدن وقتتان در ترافیک راحت کند و علاوه بر آن در کاهش هزینه رفت و آمد شما نقش بسیار زیادی داشته باشد.
  • تنوع بالای محصولات: معمولا سایت های اینترنتی و فروشگاه های آنلاینی که در زمینه فروش کفش اسپرت فعالیت می کنند به دلیل جذب مشتریان بیشتر و هم چنین، راحتی کاربر، انواع بسیار متنوعی از کفش ها را در معرض نمایش مشتری قرار می دهد تا خریداران بتوانند با دید باز تری به انتخاب کفش مورد نظر خود بپردازند.
  • قیمت مناسب تر: اغلب سایت ها و فروشگاه های آنلاین به دلیل عرضه محصولات به صورت مستقیم و بدون واسطه و هم چنین به دلیل استقبال و رضایت بیشتر مشتریان، محصولات خود را با قیمتی بسیار مناسب تر از فروشگاه های سطح شهر به فروش می رسانند که همین قیمت مناسب همراه با کیفیت بالا سبب معروفیت و محبوبیت هر چه بیشتر کفش های اسپرت ارائه شده در این گونه فروشگاه های آنلاین می شود.
  • امکان ثبت سفارش و خرید در هر ساعتی از شبانه روز: شما با خرید اینترنتی کفش اسپرت می توانید در هر ساعتی از شبانه روز سفارش خود را ثبت کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن محصول مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید. علاوه بر این با خرید اینترنتی کفش اسپرت می توانید از فرصت ارسال رایگان آن نیز استفاده کنید.

کفش اسپرت

کفش اسپرت اسیکس طوسیخرید بی واسطه کفش اسپرت

همان طور که پیش تر نیز گفته شد، خرید انواع کفش های اسپرت به روش های متنوعی انجام می شود.

یکی از روش هایی که امروزه با استقبال بسیار زیاد مشتریان مواجه شده است، خرید مستقیم و بدون واسطه این محصولات می باشد.

خرید بی واسطه کفش های اسپرت، با حذف واسطه ها و دلالان و عرضه مستقیم کالا از کارگاه ها و کارخانه های تولید کننده کفش های اسپرت، باعث می شود تا قیمت کفش ها به مراتب مناسب تر شده و خرید این گونه کفش ها برای مشتریان به صرفه تر باشد.

امروزه خرید مستقیم و بدون واسطه کفش اسپرت در بسیاری از مراکز فروش و فروشگاه های سراسر شهر های کشور، انجام می شود.

علاوه بر آن بسیاری از سایت های اینترنتی و فروشگاه های آنلاین با عرضه مستقیم کفش اسپرت،  این محصولات را مستقیما از تولید کنندگان  مستقیما به دست مشتریان و مصرف کنندگان می رسانند.