خرید کفش انلاین با تبلت

چند نکته مهم در خرید کفش بصورت اینترنتی

امروزه خرید کفش بصورت اینترنتی، به یکی از رایج ترین و نزدیک ترین راه تبدیل شده است، تا به دور از هیاهوی و شلوغی شهر پشت سیستم کامپیوتر یا گوشی به دست به تنوع بسیار زیادی از کفش های موجود در اینترنت دسترسی داشته باشد، تا با برسی و مقایسه محصولات کنار هم بتوانید یک تجربه خوب از خرید اینترنتی کفش داشته باشید. زمانی که شما حضوری برای خریدن کفش زنانه یا کفش مردانه به مغازه‌ها مراجعه می‌کنید، می‌توانید به راحتی کفش مناسب پایتان را انتخاب کنید، کفشی که پایتان را اذیت نکند و بتوانید برای مدت طولانی از آن استفاده کنید. اما وقتی صحبت از خرید اینترنتی کفش زنانه یا کفش مردانه می‌شود، مهم‌ترین نکته‌ای که ذهن را به خود مشغول می‌کند، این است که نمی‌توانید به راحتی بفهمید آیا جنس کفشی که انتخاب کرده‌اید مناسب است یا خیر. برای این که خیالتان از این بابت راحت باشد در گام اول باید به یک سایت معتبر برای خرید اینترنتی کفش زنانه  و کفش مردانه رجوع کنید، سایتی که از اصالت محصولات آن اطمینان داشته باشید. در گام دوم باید شناختی نسبی، نسبت به جنس انواع کفش زنانه و کفش مردانه داشته باشید. با برداشتن این دو گام می‌توانید ضریب خطای خرید اینترنتی کفش زنانه و کفش مردانه را تا حدود خوبی کاهش دهید.

انتخاب فروشگاه اینترنتی کفش

یکی از مهم ترین نکته هایی که کلا در خرید های اینترنتی باید مد نظر داشت، تخصصی بودن فروشگاه در محصولی که ارائه می دهد و شما از آن خرید میکنید، به طور مثال فروشگاه اینترنتی که هم گوشی موبایل، قطعات کامپیوتر، لباس، لوازم آرایشی، کفش … .. می فرشند برای خرید کفش بهتر است یا فروشگاهی که فقط فروشنده کفش است! فروشگاه های اینترنتی که فروشنده تخصصی هستند، معمولا تنوع های بسیار بالایی دارند در همه رسته های کفش زنانه، کفش مردانه، کفش بچه گانه محصول دارند، این به معنی آن هست که خریدار انتخاب بیشتری دارند.

انتخاب کفش از سایت برای خریدتصاویر کفش

برای دیده شدن تمام نکات یک کفش حداقل به 5 تصویر مورد نیاز است، تا بتوان زیره کفش، قسمت داخلی بیرونی، روبه روی کفش را دید، تصاویر با کیفیت می تواند جزییات محصول را بهتر نمایش دهد، تصاویرهایی که ژورنالی نیستند و بک گراند آن ها سفید است بهترین نوع عکسبرداری مصوب می شوند، محصولاتی که از تصاویر ژورنالی استفاده شده است، تمام زوایای محصول رو به دید نمیکشد، در زبان ساده برای تصاویر ژورنالی رو اینجور بیان کرد “محصول گریم شده!!”

اسپرت ساق دار طوسیمشخصات محصول

معمولا در صفحه محصول در قسمت پایین تصاویر مشخصه ای از محصول درج شده که در آن به جنس رویه، جنس زیره، ساخت کشور مبداء و استایل کفش اشاره شده کامل با این مشخصه ها می تواند در انتخاب هرچه بهتر موقع خرید کمک کند، حتما به تب مشخصات محصول دقت کنید.

مشخصات محصولنکاتی در مورد خرید

قبل از خرید کفش به صورت اینترنتی نکته ای که حائزه اهمیت است انتخاب نوع کفش است در کفش زنانه نوع مجلسی و پاشنه دار آن بسیار مهم است که، اگر پای شما دارای پنچه پهن است از انتخاب کفش های نوک تیز یا ظریف پرهیز کنید یا حداقل قبل خرید با یک تماس تماس با واحد فروش فروشگاه مشهورت نمایید، تا شما را از نوع کفش که انتخاب نموده اید راهنمایی کرده و چنانچه مشکلی پیش امد بتوانید آنرا مرجوع یا تعویض کنید.

دانستن جنس کفش، شاه کلید خرید اینترنتی کفش زنانه و کفش مردانه

کفش‌‌ها جنس‌های مختلفی دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به کفش پارچه‌ای، کفش چرمی، کفش جیر و کفش حصیری اشاره کرد. اگر کارتان به شکلی است که ممکن است کفشتان گلی یا کثیف شود، بهتر است به هیچ عنوان از کفش پارچه‌ای استفاده نکنید. کفش‌های چرمی عمدتا به آب حساس‌اند و رنگشان در تماس با آب در معرض پخش شدن قرار می‌گیرد، کفش‌های جیر نیز وضعیتی مشابه دارند و نباید با آب تماس پیدا کنند. کفش‌های حصیری نیز مقاومت پایینی دارند و به درد پیاده‌روی نمی‌خورند. از بین جنس‌های مختلف کفش، مقاومت کفش پلاستیکی بیشتر از سایر کفش‌ها است. با این حال ممکن است جنس پلاستیکی که این کفش‌ها به وسیله آن ساخته می‌شوند زیادی از حد خشک باشد.

چگونگی انتخاب یک کفش راحت

امروزه تعداد کفش‌هایی که نه راحت هستند و نه سلامت پاهایتان را تضمین می‌کنند در بازار کم نیست. شما مجبور نیستید مطابق مد روز رفتار کنید اما تمام قواعد عقلی و اخلاقی شما را مجاب به استفاده از یک جفت کفش زنانه استاندارد یا یک جفت کفش مردانه طبی می‌کند. برای این که هنگام خرید اینترنتی کفش زنانه یا کفش مردانه خیالتان از بابت کیفیت کفشتان راحت باشد، باید بخش‌های مختلف کفش را به طور جداگانه مورد ارزیابی قرار دهید. فرقی نمی‌کند قصدتان خرید اینترنتی کفش زنانه باشد یا بخواهید از سایت‌های خرید اینترنتی کفش، یک کفش مردانه برای خودتان بخرید، نقطه مشترک کفش زنانه و کفش مردانه در این است که هر دوی این کفش‌ها از پنج قسمت اصلی تشکیل شده‌اند که باید در هنگام خرید اینترنتی کفش به‌صورت جداگانه مورد بررسی قرار بگیرند. پس از بررسی هر کدام از این پنج بخش به صورت جداگانه، در نهایت باید کفشی را انتخاب کنید که تمامی بخش‌های آن استاندارد باشند و به درد کار شما بخورند.

بخش پشتی کفش، اولین بخش از کفش است که باید هنگام خرید اینترنتی کفش به آن توجه کنید، در صورت استاندارد نبودن این بخش از کفش، ممکن است پشت پایتان زخم شود یا تاندون پایتان بر اثر فشار وارده هنگام قدم برداشتن آسیب ببیند. دومین بخش مهم کفش را گردنبند مچ می‌نامند، این بخش باید به خوبی مچ پایتان را پوشش دهد و مانع از لغزش‌های ناگهانی مچ پا شود. سومین بخش مهم کفش را سقف کفش می‌نامیم، این بخش باید در عین فراهم آوردن محیطی راحت برای روی پا، حرکت‌های آن را نیز کنترل کند. چهارمین بخش مهم کفش، بخشی است که انگشتانتان در آن قرار می‌گیرند. این بخش نباید صرفا از جنس پلاستیک باشد، این در حالی است که بسیاری از تولید کنندگان کفش، صرفا از پلاستیک برای ساخت این بخش از کفش استفاده می‌کنند. بخش پنجم کفش، عموما در کفش‌های ورزشی و کفش‌های مخصوص پیاده روی دیده می‌شود، این بخش از کفش، در بین بخش زیرین و پارچه تشکیل دهنده سقف قرار دارد و می‌تواند شوک‌های وارده در اثر قدم برداشتن را خنثی کند. از این پس پیش از خرید اینترنتی کفش زنانه یا کفش مردانه، ابتدا نیازهای خود را بسنجید تا ببینید دقیقا دنبال چه چیزی می‌گرید، سپس هر کدام از بخش‌های کفش را مورد بررسی قرار دهید تا در نهایت بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید.