کفش کالج مردانه براق

نکاتی در مورد کفش کالج مردانه و کفش کالج زنانه

اکثر افراد با شنیدن نام کفش کالج به یاد کفش هایی با فرم پاشنه ی بسیار کوتاه که در هنگام پوشیدن قسمت بالای پا کمی مشخص است، می افتند. جالب است بدانید که نام اصلی این مدل، کفش لوفر است اما از آنجایی که این کفش ها برای پوشیدن در محیط های دانشگاهی بسیار مناسب می باشند و به نوعی استایل دانشجویی جذابی را ایجاد می کنند، در ایران به کفش کالج معروف شده اند. با این حال کفش کالج تنها به استفاده در محیط های دانشگاهی محدود نمی شود و کاربرد بسیاری در استایل های مختلف دارد، همچنین  استفاده از این کفش ها به جنسیت خاصی اختصاص ندارد و رنگ بندی های متنوعی از کفش کالج زنانه و کفش کالج مردانه در بازار موجود است. این کفش ها پاشنه ی کوتاهی در حدود 1 الی 1.5 سانتی متر دارند، و شامل یک نوار دوخت U شکل روی کفش می باشند. همچنین طراحی آنها به گونه ای است که کل پا را پوشش نمی دهند و قسمت قوزک پا نمایان است، دارای زیره هستند و به طور کلی کفش های راحتی می باشند و در هنگام پوشیدن آنها نیازی به پاشنه کش نیست.

نکاتی در ارتباط با کفش کالج زنانه

کفش کالج زنانه تنها محدود به رنگ های تیره ی مشکی و قهوه ای نمی شود. این کفش ها دارای تنوع رنگ بالایی از جمله زرشکی، عسلی، سورمه ای، آبی و …. می باشند و از متریال های مختلفی مانند چرم، جیر، ورنی و … ساخته می شوند. یکی از معروف ترین ترکیب بندی ها برای کفش کالج ست کردن آن با شلوار مشکی یا شلوار جین می باشد که همواره جذاب بوده، به خصوص اگر لبه های شلوار جین کمی به سمت بالا تا زده شود. در هنگام استفاده از کفش کالج در یک استایل می توانید از یک کیف هم رنگ با کفش کالج زنانه نیز استفاده کنید تا هماهنگی بیشتری در استایل خود داشته باشید. عده ای نیز ترجیح می دهند در هنگام پوشیدن کفش کالج جوراب به پا داشته باشند، که در صورتی که نوع جوراب به صورت کوتاه و اصطلاحا ” کفی” باشد، این کار مشکلی را در استایل شما ایجاد نمی کند اما جوراب های ساق دار به هیچ وجه توصیه نمی شوند. به طور کلی ست کردن استایل های مختلف با این کفش ها کار چندان دشواری نمی باشد و شما چه در استایل های رسمی و اداری و چه در تیپ ها کژوال و غیر رسمی می توانید از کفش کالج زنانه استفاده کنید. کفش کالج زنانه در کل یک کفش تابستانی یا پاییزه محسوب می شود که در انواع مدل های سگک دار، بند دار، کالج کلیته، منگوله دار، ساده، لوگو دار، بلژیکی و … طراحی می شوند. اگر می خواهید که در یک مهمانی رسمی از کفش کالج استفاده کنید، پیشنهاد می کنیم که سراغ مدل های ورنی و چرم این کفش ها همراه با سگک های طلایی یا نقره ای بروید زیرا چنین طراحی به استایل شما رسمیت بیشتری می بخشد.

کفش کالج زنانه مدل چشمی قهوه اینکاتی در ارتباط با کفش کالج مردانه

استفاده از کفش کالج مردانه با انواع استایل های شامل شلوار جین، شلوار پارچه ای و شلوار کتان سازگار می باشد. همانطور که پیش تر نیز ذکر شد استفاده از این کفش ها قابلیت سازگاری بالایی در استایل های مختلف دارد و به خوبی در انواع تیپ های رسمی و کژوال هماهنگ می شود. یکی دیگر از مزیت های این کفش ها قیمت مناسب آنها در مقایسه با کفش های مجلسی مردانه و کفش های اسپورت می باشد که به علت تنوع رنگ بالای آنها کاربرد فراوانی در صنعت مد و فشن دارند. استفاده از کت و شلوار با کفش کالج مردانه یکی از جدیدترین استایل های طراحی شده می باشد که این سبک از  تیپ های کلاسیک ایتالیایی که کت و شلوار دارای دوخت ایتالیایی می باشند، الهام گرفته شده است. اما باید دقت کنیم که استفاده از کفش کالج مردانه به همراه برخی از طراحی های مخصوص کت و شلوار مانند سبک های انگلیسی، تاکسیدو و کت های شش دکمه به هیچ وجه توصیه نمی شود. در سال های اخیر مدل های ساختار شکن جدیدی نیز روی کار آمده اند که کمی از الگوهای کلاسیک فاصله گرفته اند. در این استایل ها معمولا از شلوارهایی با قد کوتاه تر، کت و پیراهن مجلسی به همراه کراوات و کفش کالج مردانه استفاده می شود. مانند آنچه که در مورد طرح های زنانه ی این کفش ها گفته شد، در اینجا نیز توصیه می شود که در مراسمات رسمی و مجلسی از مدل های براق و ورنی با سگک های طلایی یا نقره ای برای رسمیت بیشتر به تیپ خود استفاده نمایید.

کفش کالج مردانه میله ای مشکیجمع بندی:

کفش مردانه کالج و کفش زنانه کفش از جمله کفش های پر کاربرد در دنیای مد می باشد که می تواند با شروع فصل بهار همراه خوبی برای شما تا اواسط پاییز باشد. این کفش ها ظاهر مینیمالی دارند و به خوبی با استایل های مختلف هماهنگ می شوند. کفش لوفر یا کالج محدود به جنسیت خاصی نمی شود و از آنجایی که تنوع مدل های کفش های مردانه نسبت به زنانه کمتر است، به یکی از المان های  پر کاربرد در دنیای فشن مردان تبدیل شده است. این کفش ها در انواع مدل های کفش مردانه و کفش زنانه دارای طرح های مختلفی از جمله منگوله دار، سگک دار، براق، جیر، ورنی و … می باشند. بهتر است که کفش های زنانه ی کالج با شلوارهایی که قد آنها تا قوزک پا است به کار روند زیرا استایل جذاب و مدرنی را ایجاد می کنند.