کفش راحتی اسپرت طوسی

نکاتی در مورد انتخاب کفش راحتی زنانه

نکاتی درباره انتخاب کفش راحتی زنانه

امروزه کفش های زنانه متعددی دربازار وجود دارد و واقعا نمی توان گفت کدام کفش راحتی زنانه است. با این حال برای انتخاب کفش های راحتی باید نکاتی را رعایت کنید، برای مثال باید علاوه بر زیبایی کفش به حفظ فرم انگشتان پا نیز دقت کنید. کفش طبی را مناسب سایز پای خود انتخاب کنید. شرکت های متعدد سایز های مختلفی را ارائه می دهند برای مثال خود سایز 37 دارای سایزهای S، M،L  می باشد. شما باید کفش راحتی را در بعد از ظهر که پایتان در بزرگترین سایز خودش قرار دارد، بخرید و برای راحتی بیشتر ضخیم ترین جوراب خود را بپوشید. وقی کفش را می پوشید تمام احساس های خود را مد نظر بگیرید، مثلا آیا برچستگی های کف کفش حس بدی به شما می دهد یا خیر؟ آیا لبه های کفش پشت پای شما را زخم می کند یا خیر؟ سعی کنید در همان لحظه ی اول کفش راحتی زنانه را در چند سطح مثلا روی سرامیک و فرش امتحان کنید تا ببینید آیا راحت هستید یا خیر؟ پس از این کارها اگر راحت بودید، کفش را بخرید.

کفش راحتی زنانه مشکی چشب دارتشخیص کفش راحتی زنانه از سایر کفش ها

امروزه متاسفانه تعداد زیادی از فروشندگان کفش های عادی را به جای کفش های راحتی زنانه به فروش می رسانند. برای اینکه در تشخیص کفش طبی زنانه دچار اشتباه نشوید باید چند نکته را مد نظر بگیرید. مهم ترین نکته انعطاف پذیری بالای کفش در مدل های پارچه ای (کفش های راحتی پیاده روی) است. برای این کار کافی است تا کفش را از دو طرف گرفته و به سمت بالا و پایین خم کنید. وزن کفش باید در مقایسه با سایر کفش های زنانه سبکتر باشد. پاشنه کفش راحتی باید چیزی کمتر از دو اینچ یعنی پنج سانتی متر باشد. کفش راحتی باید دارای کوسنی عالی باشد تا از برآمدگی مچ شما حفاظت کند. کفش راحتی باید دارای میانی (قسمتی برآمده در وسط کفش) باشد که مناسب پای شما باشد. باید شکاف آشیل کفش دوختی عالی داشته باشد و پا را زخمی نکند. عموما وقتی وزن خود را روی پاهایتان می اندازید، انگشتان پهن تر از حالت عادی خود می شوند، بنابراین باید پنجه کفش کمی پهن تر از کفش های عادی باشد. اگر کفشی را با این ویژگی ها پیدا کردید، مطمئنا یک کفش راحتی است.

کفش راحتی زنانه مشکی کمردارانتخاب جنس کفش راحتی زنانه

شما برای انتخاب جنس کفش راحتی زنانه باید موقعیتی را که قرار است، در آن از کفش استفاده کنید مد نظر قرار دهید. اگر شما یک معلم باشید، احتمالا یک کفش طبی پارچه ای نیز پاسخگویی شما است. اما اگر شما پرستار باشید، مطمئنا جنس پارچه ای پاسخگوی محیط کاری شما نیست و نگهداری این کفش برای شما سخت خواهد بود. به طور کلی اگر محیط کاری شما با آلودگی های متعددی همراه است، کفش های چرمی یا چرم مصنوعی برای شما بهتر هستند. اگر دوست دارید که پاهای شما بو ندهند، کفش های طبی و ورزشی را انتخاب کنید، که از پارچه های با قابلیت عبور هوا ساخته شده اند. حالا انتخاب با شماست، بسته به محیط کار خود کفش راحتی مد نظرتان را بیابید.

مزایای استفاده از کفش راحتی زنانه

بر اساس طب سنتی پا قلب دوم و یکی از مهم ترین اعضا بدن است. پوشیدن کفش های راحتی که متناسب با پاهای شما باشد، می تواند به جلوگیری از صدمات مانند تاول و کالوس کمک کند. در دراز مدت استفاده از این کفش ها به تناسب اندام شما و اصلاح قدم زدن تان کمک می کند. میانی این کفش ها هنگام قدم زدن، باعث انتقال کمتر انرژی به کف پاها می شود. کوسن های که در داخل این کفش ها استفاده شده اند، بسیار نرم تر و منعطف تر از سایر کفش ها می باشند، بنابراین پا را بهتر نگه داشته و مانع مشکلاتی مثل در رفتن مچ پا می شوند.

کفش اسپرت صورتی راحتی