نیم بوت زنانه نوک تیز مشکی

10 نیم بوت زنانه برای سال 2019

اگر به دنبال خرید نیم بوت زنانه جدید هستید، به شما توصیه می کنم این مطلب را تا خر بخوانید. مجموعه ای از بهترین برندهای بوت انتها بخوانید. در اینجا برای شما مجموعه ای از برترین برندهای خارجی بوت زنانه را گردآوری کرده ایم. مطمئنا پس از خواندن این مطلب از خرید یک جفت نیم بوت زنانه جدید لذت ببرید.

  1. نیم بوت زنانه مدل Trance

یکی از بهترین مدل های نیم بوت زنانه اسپرت و پاشنه بلند است. با اتصال جوش فوق العاده از نفوذ هرگونه آب به داخل کفش در امان خواهید بود و به دلیل طراحی مشابه با کفش های ورزشی روی برف و یخ سر نمی خورند. داخل این کفش ها بسیار گرم بوده و برای زمستان یک گزینه مناسب هستند. زیره این کفش در دو رنگ مشکی و سیاه تولید می شود و شما متناسب با سلیقه خود می توانید بهترین را انتخاب کنید.


نیم بوت Trance

  1. نیم بوت زنانه مدل Grensen Nanette

یک نیم بوت زنانه چرمی و زیبا که به شما شخصیتی جدی می دهد. چرم با کیفیت استفاده شده در این کفش ها و جوش مناسب از نفوذ رطوبت به داخل کفش جلوگیری می کند. طراحی خاص این کفش ها آن ها را به کفش های همه کاره تبدیل کرده است. زیره ناصاف، طراحی جزئی رویه کفش و دوخت با رنگ های متضاد یکی از بارزترین ویژگی های این مارک است.

 

از مدل های نیم بوت زنانه Grenson Nanette

نیم بوت Grensen Nanette

  1. نیم بوت زنانه مدل Ganni Suede

یک مدل نیم بوت زنانه ساخته شده از ترکیب چرم مصنوعی و پلی استر با طراحی زیبای رویه ی کفش و یک یقه کوتاه در قسمت مچ پا که به شما امکان نمایش جوراب هایتان را می دهد. این کفش ها با انواع کاپشن های چرمی و پلی استر به خوبی مچ می شوند و بسیار زیبا هستند.

نیم بوت زنانه مدل Ganni Suedeنیم بوت زنانه مدل Ganni Suede رنگ کرمنیم بوت Ganni Suede

  1. نیم بوت زنانه مدل Timberland

یک مدل نیم بوت زنانه چرم که با چرم ضد آب ساخته شده است و کیفیت و ماندگاری بالایی را نیز بر عهده دارد. کفی این کفش بسیار راحت است و یک یقه کوچک نیز دارد. این کفش به راحتی با شلوارهای جین سط می شود. به دلیل جوش بسیار با کیفیت داخل کفش پاهای شما گرم می مانند. کفی ناهمواره کفش مانع سر خوردن آن روی یخ می شود.

نیم بوت زنانه تخت تیم برلند عسلینیم بوت پاشنه دار زنانه تیم برلند عسلی

نیم بوت Timberland

  1. نیم بوت زنانه مدل UGG

این برند علاوه بر بوت های مردانه در ساخت نیم بوت های زنانه نیز فعال است. در ساخت این نیم بوت ها از طرح کفش های چرم گوسفند تقلید شده و داخل آن ها بسیار گرم و راحت است. بیشتر افراد این برند را با کفش های معاصری که طراحی کرده است می شناسند، اما این کفش سبک نیز بسیار زیبا و جذاب است.

نیم بوت زنانه آگ ساده قهوه اینیم بوت UGG

  1. نیم بوت مدل Mishansha

جنس زیره این نیم بوت زنانه از پلی اورتان می باشد و روی یخ سر نمی خورد. جنس پارچه این نیم بوت ضد آب است و در لایه داخلی خود دارای کرک های ریز است، که پا را گرم نگه می دارد. این برند دارای رنگ بندی های متنوعی است و برای افرادی با بودجه متوسط یک انتخاب عالی به شمار می آید.

 

نیم بوت مدل Mishansha رنگ عسلیاز نیم بوت های زنانه مدل Mishansha رنگ بنفش

نیم بوت Mishansha

  1. نیم بوت مدل ALEADER

این کفش دارای طراحی خاص و یک بند برای کوچک کردن سایز یقه می باشد. زیره این کفش به خوبی در برابر سر خوردن مقاومت می کند برای ساخت آن از چرم گوسفند استفاده شده است. طراحی و جوش با کیفیت این کفش از پاهای شما در برابر سرما و باد حفاظت می کند.

نیم بوت شمعی مدل ALEADERنیم بوت ALEADER

  1. نیم بوت مدل DOTACOKO

این کفش ها دارای یقه تاشو هستند و هنگامی که یقه ها را تا کنید زیبای نیم بوت دو چندان می شود. شما بسته به شرایط حالت کفش را از نیم بوت به بوت می توانید تغییر دهید. جنس رویه ضد آب و جوش های عالی از مهمترین ویژگی های این کفش است.

نیم بوت زنانه پاشنه دار طوسی مدل DOTACOKOنیم بوت زنانه پاشنه دار نارنجی مدل DOTACOKOنیم بوت DOTACOKO

  1. نیم بوت مدل Sutera’s

این برند با نام تجاری  Vionicشناخته می شود. یکی از بهترین مدل های نیم بوت زنانه چرمی است. این نیم بوت یک انتخاب عالی برای فصل پاییز است و یک پاشنه پنج اینچی دارد که آن را به یک کفش پاشنه بلند تبدیل می کند. شما با این کفش یک پیاده روی عالی در پاییز را تجربه خواهید کرد.

نیم بوت زنانه عسلی پاشنه دار مدل Vionicنیم بوت زنانه مدل Vionic رنگ کرمنیم بوت  Vionic

  1. نیم بوت مدل Merrell

یک مدل نیم بوت زنانه اسپرت و معاصر  می باشد، که جنس پارچه ی آن ضد آب می باشد. این کفش ها به سبب طراحی عالی خود برای پیاده روی عالی هستند و شما می توانید یک ماجراجویی واقعی را با آنها تجربه کنید.

نیم بوت های مدل Merrell رنگ قهوه اینیم بوت Merrell