کفش اداری مشکی زنانه در دفتر

مشخصات کفش زنانه اداری خوب

ویژگی های یک کفش زنانه اداری خوب

بسیاری از خانم های شاغل برای خرید کفش زنانه اداری دچار شک و تردید می شوند. برای مثال فکر می کنند، کفش اداری پاشنه دار بهتر است یا کفش بدون پاشنه؟ کفش اداری زنانه چرم بخرم یا یک کفش راحتی پارچه ای هم برای من پاسخگو است؟ در اینجا چند نکته را می آورم که مطمئنا برای انتخاب کردن به شما کمک می کند. برای انتخاب کفش اداری زنانه اولین نکته انتخاب کفش با توجه به سایز واقعی پا است. این کفش به مدت بلند یعنی چیزی حدود 10 تا 12 ساعت قرار است روی پای شما باشد، اگر سایز آن درست نباشد، پای شما دچار کالوس، تورم و حتی زخم می شود. نکته دوم انتخاب یک کفش اداری زنانه شیک است. شما باید رنگ و استایلی را انتخاب کنید که مناسب محیط کاری شما باشد. مثلا انتخاب کفش زنانه چرمی بهتر از همه است و بهتر است رنگ این کفش قهوه ای، مشکی، سیاه و طوسی باشد. پاشنه کفش زنانه اداری بهتر است، بین سه تا 5 سانتی متر باشد، چون این پاشنه ها شما را در طول یک روز کاری طویل اذیت می کند. البته شما می توانید رنگ های سط و متضاد لباس خود را به شرط آنکه لباس رسمی شما جدی نباشد استفاده کنید. اگر شما در مورد مدل پاشنه نیز شک دارید، به پاهای خود نگاه کنید. اگر پاهای بزرگی دارید، استفاده از پاشنه های مربعی پایتان را کوچکتر می کند.

 

کفش تخت اداری زنانه

 

اهمیت کفش اداری زنانه

زمانه دگرگون شده و نگرش ها عوض شده است، تجملات حتی در پوشاک نیز وارد گشته است. شاید برای شما کفش زنانه اداری که می پوشید مهم نباشد، اما نگاه تیزبینانه بسیاری از همکاران زن و مرد شما روی کفش هایتان است. کفش یکی از اکسسوری های مد است و با این حال تا حدودی بیانگر شخصیت افراد  نیز می باشد. شما برای اولین ملاقات کاری تان با مدیر عامل باید یک کفش زنانه اداری خوب به پا کنید، تا از شما یک قضاوت خوب داشته باشد. برای بیشتر همکاران زن شما تمیزی کفش هایتان بیانگر نظم شما است. بنابراین با یک کفش نامناسب عملا زیر سوال می روید. شاید شما یک کفش اداری پاشنه دار را انتخاب کنید، اما مطمئنا اگر با محیط کاری شما تناسب نداشته باشد، همکارانتان در قلبشان شما را تمسخر خواهند کرد.

کفش اداری زنانه بندی تخت کرم

کدام کفش زنانه اداری؟ کدام شغل؟

خیلی از خانم های شاغل دوست دارند تا مدل کفش زنانه اداری مناسب برای محیط کاری خود را بدانند، برای مثال دوست دارند بدانند، برای چه سمت و چه شغلی کدام کفش مناسب است؟ اگر برای شما هم سوال شده با ما همراه شوید. از پزشکان و پرستاران شروع می کنیم، برای شما بهترین کفش ها انواع کفش راحتی چرمی با پاشنه های کمتر از پنج سانتی متر م است. برای شما استفاده از کفش های اسپرت به عنوان کفش زنانه اداری اصلا مناسب نیست. دلیل این مسئله نیز ارتباط عمده شما با مواد آلاینده مثل خون و تمیز نشدن کفش های اسپرت می باشد.

کفش تخت بغل بندی آبی مناسب پژشکان

زنانی که وکیل یا حسابدار هستند، در انتخاب کفش زنانه اداری می توانند هر مدلی شامل اسپرت و چرم را امتحان کنند. به شرط آنکه کفش اداری پاشنه دار آن ها دارای یک پاشنه معقول و متناسب با قد و وزن آن ها باشد.

 

کفش مچی نوک تیز عسلی زنانه

زنانی که در شغل های مهندسی فعال هستند، بهتر است کفش های آکسفورد یا کفش های اسپرت را امتحان کنند. این کفش ها برای حفاظت از پا در محیط های ناهموار مثل کارگاه ساختمانی مناسب تر است و در ضمن اکیدا سفارش می کنیم از نیم بوت های مخصوص کار که پا را از صدمه در برابر حرارت و اسید حفاظت می کنند، نیز بهره ببرید. خطر همواره در کمین شما است و باید برای حفظ پاها و زیبایی آن برنامه ای کامل تر از سایر بانوان داشته باشید.

کفش بندی زنانه قهوه ای هشت ترک

زنانی که مهماندار هستند، بهتر است از کفش های اداری پاشنه دار استفاده کنند، لباس شما باید وقار و زیبایی را همزمان داشته باشد. شما نباید اسپرت استفاده کنید، چون شما را غیر رسمی نشان خواهد داد. شما نیز با مقایسه شغل خود با این چند مورد که گفتیم، کفش زنانه اداری مناسب خودتان را پیدا کنید.

کفش پاشنه دار مشکی زنانهتاثیر کفش زنانه اداری بر روحیه و سلامتی

شاید غیر قابل باور باشد، اما انتخاب صحیح کفش زنانه  اداری می تواند روی سلامتی و روحیه فرد تاثیر بگذارد. این تاثیر به حدی قوی است که حتی می تواند بیانگر شخصیت افراد باشد، برای مثال کسی که مد روز است، فردی است که به علایقش اهمیت می دهد. زنی که کفش زنانه اداری پاشنه دار میپوشد، خیلی خونسرد است. خانمی که کالج به پا می کند، همیشه دوست دارد قابل قبول باشد. اگر کفش شما ناراحت باشد برای مثال دوخت شکالف آشیل خیلی برجسته باشد، مداوم پشت پای شما زخمی می شود، یا درد می کند. شما هم برای خلاصی از این درد هزار بار کفشتان را در می آورید و می پوشید. شاید برای خود شما این مسئله اهمیت نداشته باشد، اما باعث سوء ظن همکارانتان می شود. فرض کنیم شما مهندس ناظر هستید و به عنوان کفش اداری یک کفش پاشنه بلند به پا کنید و سر ساختمان بروید. اگر خدای نکرده آجری روی پای شما بیفتد یا یک تیر آهن مطمئنا انگشت هایتان آسیب می بیند، حتی ممکن است مچ پای شما در برود. با فرض این حالت ها خودتان قضاوت کنید، آیا کفش کار نمی پوشید؟ آیا شیک بودن مهم است یا حفظ سلامتی؟