بوت مردانه قهوه ای بلند

بوت مردانه چی بخریم

با آمدن فصل سرما، انتخاب یک جفت بوت مردانه جدید همیشه انتخاب جذاب اما دشوار محسوب می شود. رنگ، سبک، قیمت و سلیقه همگی حرف نخست را در این رابطه می زنند. البته به جز موارد ذکر شده باید تطبیق پذیری، دوام، گرم کردن پا در فصل های سرد را به این لیست بلند بالا اضافه کنید.

خبر خوب برای خرید بوت مردانه ایده‌آل، این است که نیازی نیست حتماً یک متخصص باشید تا بدانید که بهترین گزینه کدام مورد است. یک جفت بوت مردانه باید با کشش کافی همراه باشد، گرمای کافی را به پا و ساق آن القا کند و البته بسیار شیک و زیبا به نظر برسد. بنابراین انتخاب هر نوع بوت مردانه ایرانی، متناسب با محیط مورد نظر، ارزان و به صرفه بودن فاکتور هایی است که نباید آنها را دست کم گرفت.

بوت مردانه قهوه ای چرمتفاوت مدل های بوت مردانه با یکدیگر

بوت های مردانه زیادی وجود دارند که تمایز قائل شدن میان آنها انتخابشان را آسان تر می کند. اکثر بوت های مردانه را می توان در 4 دسته کلی قرارداد: بوت های چلسا ( کشی از دو طرف)، بوت های چوکا، بوت مردانه رسمی، و بوت مردانه اسپرت.

  • بوت چلسا: یک بوت مردانه رسمی و البته کلاسیک به شمار می آید که دو بخش الاستیک برای تنظیم پا دارد. این نوع بوت مردانه برای فضاهای غیر رسمی هم کاربرد دارد. با این حال در شیک بودن آن و پوشیدن آسانش شکی نیست. این بوت مردانه با هر نوع لباسی مانند شلوار های جین می تواند ست شود.
  • بوت مردانه اسپرت: ظاهر بوت های اسپرت مردانه مشابه کفش های اسپرت معمولی است ( البته نه زیاد). اما جمع و جور بودن آنها یکی از دلایل مهم طرفداران متعدد آن ها برای خریدشان به شمار می آید. این دست بوت های مردانه عموماً ضد آب ساخته می شوند و می توانند گرمای لازم را برای اطراف پا فراهم کنند.
  • بوت های چوکا مردانه: بوت مردانه چرم نوع چوکا، سطح صاف و ظریفی دارند. ویژگی متمایز کننده این نوع بوت ها به نسبت دیگر موارد کفپوش های سبک و طراحی خاص آنهاست.
  • بوت مردانه رسمی: این نوع بوت مردانه چرم برای آقایانی که می خواهند یک ظاهر رسمی، شیک و منسجم داشته باشند کاربرد دارد. تقریبا اکثر این بوت ها با انواع لباس های مردانه قابل ست کردن هستند. رنگ های سنگین و بلندی آنها تا قوزک پا، همیشه بهترین انتخاب میان آقایان به شمار می آید.

بوت مردانه کرم ساده جیر

10 نیم بوت زنانه برای سال 2019

نکات اساسی که باید هنگام خرید بوت مردانه مد نظر داشته باشید.

فرقی نمی کند که سلیقه و هدف شما از خرید هریک از بوت مردانه چرم یا غیر چرم نامبرده چه باشد، چند نکته وجود دارد که باید قبل از خرید هر کدام در نظر بگیرید، تا بعد از پرداخت پول پشیمان نشوید و البته بوت مورد نظر را تا مدت های طولانی استفاده کنید. این نکات در ادامه آورده شده اند:

  • آیا بوت مردانه مورد نظر من ضد آب است؟

به احتمال زیاد هدفتان از خرید یک بوت مردانه ایرانی یا غیر ایرانی، مقاومت آن در برابر آب باران، برف، سرما و مواردی از این دست است. پس گول زیبایی را نخورید و واقع گرا باشید. به دنبال بوت هایی بگردید که با طراحی مقاوم در برابر آب ساخته شده‌اند و در عین حال سریعاً خشک شده و مثل روز اول کارایی دارند.

  • تناسب گرمایی بوت با آب و هوای شهر مورد نظر

بوت های مردانه مختلفی با پشم یا مواد مصنوعی مانند تینسولیت (Thinsulate) ساخته شده اند که، عایق کف پا را در آب و هوای سرد فراهم می کنند. از آنجایی که یک بوت پوشش بیشتری را نسبت به کفش فراهم می کند، به هر حال گرما بیشتری را هم ارائه می دهد. بنابراین قبل از انتخاب گرمترین بوت مردانه، شرایط محیطی  را در نظر بگیرید ( عرق کردن شدید پاها و غیره).

  • در نظر گرفتن موقعیت مکانی

انتخاب هر یک از بوت های مردانه نامبرده موقعیت و کاربرد خاص خودشان را دارند. به عنوان مثال کارایی که بوت مردانه اسپرت در شرایط مختلف ( مثل کوهنوردی) دارد، بوت رسمی مردانه یا بوت چوکا به شما ارائه نمی کنند. پس اگر به عمر و کاربرد هر چه بهتر بوت مورد نظر می اندیشید، روند فعالیت های روزانه و محیطی که در آن قرار می گیرید را مد نظر قرار دهید.

  • بوت مردانه قهوه ای اسپرت چرم بندی

10 نیم بوت مردانه برای سال 2019

  • توجه به مقاومت و پاشنه بوت

بیشتر بوت های زمستانی بر روی پاشنه های لاستیکی تنظیم می‌شوند که از ورود رطوبت به کفش جلوگیری می‌کند، اما اگر بوت مردانه مورد نظرتان براساس جنس، کشش کافی را داشته باشد گزینه مناسبی به حساب می آید.

  • بوت مردانه مورد نظر چقدر کاربردی و راحت است؟

اگر قصد دارید فعالیت هایی متعددی در فضای باز را انجام دهید، یک بوت کامل و بلند را به نسبت یک نیم بوت در نظر بگیرید. راحت بودن پا در بوتی که انتخاب می کنید نیز اهمیت دارد. برای کسانی که پیاده روی بیشتری دارند، اذیت نشدن نوک پنجه و آزاد بودن کل پا می تواند نتیجه نهایی خرید را برایتان لذت بخش گرداند.

در فروشگاه استایل برتر شما به سادگی می توانید با بررسی خصوصیات، مشخصات و ظاهر بوت های مردانه مورد نظر براساس سلیقه و نکات اعلام شده بهترین مورد را انتخاب نمایید.