کفش ورزشی راحتی طوسی

آنچه باید در انتخاب کفش راحتی مردانه در نظر گرفت

انتخاب کفش راحتی مردانه

قبل از این که به نکات لازم در خصوص انتخاب کفش راحتی مردانه بپردازیم خوب است که با یک مقدمه شروع کنیم. مقدمه‌ای که حقیقت دارد. بیشتر اوقات فکر می‌کنیم مردان به آنچه می‌پوشند اهمیتی نمی‌دهند. و فقط زنان هستند که در پوشیدن کفش بسیار وسواس و دقیق هستند. باید بگوییم که همیشه این طور نیست چون که کفش بخش مهمی از شخصیت ظاهری شما را تشکیل می‌دهد و چه بسا مردانی هستند که به پوشیدن کفش راحتی مردانه اهمیت زیادی می‌دهند. در ادامه قصد داریم به چند نکته مهم در خصوص انتخاب کفش راحتی مردانه بپردازیم.

انواع کفش راحتی مردانه

سبک‌های مختلفی از کفش راحتی مردانه وجود دارد که می‌تواند مناسب شما باشد.

1- کفش‌های ورزشی

از کفش راحتی مردانه که اغلب بیشتر مردان دوست دارند بپوشند کفش‌های ورزشی هستند. این کفش‌ها اگرچه بیشتر برای فعالیت‌های ورزشی استفاده می‌شوند اما از نظر ظاهری و راحتی به گونه‌ای هستند که گاه به گاه مردان دوست دارند آن‌ها را برای فعالیت‌های دیگر نیز بپوشند. کفش‌های ورزشی در رده کفش‌های نرم قرار می‌گیرند و مجهز به کفه نرمی هستند و می‌توانند به عنوان کفش راحتی مردانه مورد استفاده قرار بگیرند.

کفش جورابی راحتی مشکی مردانه2- صندل‌ها

از دیگر کفش راحتی مردانه اگر بخواهیم نام ببریم باید به صندل اشاره کنیم. صندل‌ها که بیشتر در تابستان و توسط مردان و زنان استفاده می‌شود می‌توانند برای پیاده روی، گردش در ساحل، گردش در پارک و… مورد استفاده قرار گیرند. خوشبختانه امروزه صندل‌های بسیار شیک و با دوام وجود دارند.

صندل راحتی مردانه رکابدار 2بند قهوه ای3- کفش‌های قایقی

این کفش‌ها از دیگر کفش‌های راحتی مردانه به شمار می‌روند که به آن‌ها کفش‌های تاپس نیز گفته می‌شود. معمولاً جنس این نوع از کفش‌ها از چرم بوده و از خصوصیات ویژه این نوع از کفش‌ها این است که قسمت بالایی آن به گونه‌ای ساخته شده است که می‌تواند به راحتی آب را دفع کند. این کفش‌ها همچنین ضد لک نیز هستند.

4- کفش‌های اسپادریل

این نوع از کفش‌ها به عنوان کفش راحتی مردانه می‌توانند استفاده شوند. اغلب از آن‌ها برای مسافرت‌های کوتاه و در تابستان‌ها استفاده می‌شود. این کفش‌ها نه تنها در پا راحت هستند بلکه بسیار زیبا و شیک نیز هستند.

نکاتی چند در خصوص انتخاب کفش راحتی مردانه

در ادامه قصد داریم نکاتی را در خصوص انتخاب کفش راحتی مردانه بیان کنیم. در واقع می‌توان گفت 5 قانون کلی برای انتخاب یک کفش مردانه وجود دارد که رعایت کردن آن‌ها باعث می‌شود که هیچ وقت از کفشی که خریده‌اید پشیمان نشوید.

1- سعی کنید کفشی را انتخاب کنید که متناسب با رنگ شلوار شما باشد یا تیره‌تر باشد. کفش‌هایی که رنگ آن‌ها نسبت به شلوار شما روشن‌تر هستند، از نظر بصری ظاهر مناسبی ندارند.

2- این که جوراب‌های شما با کفش شما تناسب داشته باشد زیاد مهم نیست. اما در عوض دقت داشته باشید که رنگ کراوات شما باید به گونه متناسب با کفش شما باشد.

3- گر کمربند می‌پوشید، سعی کنید کفش‌های خود را با آن هماهنگ کنید. مطمئناً متناسب‌تر خواهد بود.

4- اگر از نظر بودجه و هزینه‌ای که قرار است برای کفش اختصاص دهید مشکلی ندارید توصیه می‌شود که کفش‌های با قیمت بالاتر و با کیفیت‌تر را انتخاب کنید. کفش‌هایی که به نظر می‌رسد اکنون قیمت زیادی دارند، در دراز مدت باعث صرفه جویی در هزینه شما می‌شوند زیرا هر چند سال دیگر مجبور نیستید که کفش نو بخرید.

5- همیشه سعی کنید به راحتی کفش در پایتان بیشتر از سبک و برند کفش توجه داشته باشید. چون که شما زمان زیادی را باید صرف پوشیدن کفش جدیدی که خریده‌اید کنید بنابر این باید پاهای شما در آن کفش‌های نو احساس خوبی داشته باشند.

مواردی که بیان کردیم نه تنها در انتخاب کفش راحتی مردانه بلکه در انتخاب هر نوع کفشی از کفش‌های رسمی گرفته تا سبک کلاسیک و … می‌تواند تا حد زیاد در انتخاب کفش مناسب کمک کند.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

امتیاز شما به مطلب

دوست داشتم: 19
دوست نداشتم: 13
میانگین امتیازات: 1.46

2 دیدگاه در “آنچه باید در انتخاب کفش راحتی مردانه در نظر گرفت

سلام واقعا مقاله خوب و مختصری بود، از کفش راحتی مردانه میشه به بهترینش این مدل جورابی ها گفت که من ازش استفاده میکنم و عالی هستش

سلام خدمت شما کاربر گرامی
بله کفش های جورابی جز راحترین کفشها هستش، به خصوص به دلیل داشتن جنس رویه الیاف مصنوعی در جنس های مرغوب آنها و زیره نرمی که دارند از راحتی بسیار بالایی برخوردارند

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *