انواع کفشهای مردانه شیک رسمی روزمره

راز جذابیت آقایان در کفش مردانه شیک نهفته

کفش مردانه شیک می تواند یک انتخاب هوشمندانه برای کسانی باشد که می خواهند خاص تر از دیگران جلوه کنند. اینکه گمان کنید فقط خانم ها شیک پوشی را بلدند کاملا فکر اشتباهی است. بسیاری از آقایان هستند که بسیار به شیک پوشی اهمیت می دهند تا حدی که برای مثال کلکسیونی از کفش برای خود دارند تا متناسب با مکانی که می خواهند حضور پیدا کنند یکی از آن ها را بپوشند. کفش در هر تیپی بسیار تاثیرگذار است. کفش می تواند به سرعت بعد از پوشیدن بر روی ظاهر شما اثر بگذارد. اگر می خواهید شیک به نظر برسید داشتن یک کفش مناسب برای تکمیل سایر لباس هایی که پوشیده اید، ضروری است. با ما همراه باشید تا در ادامه شما را در مسیر شیک پوشی راهنمایی کنیم. می خواهیم شما را با انواع مختلف کفش مردانه آشنا کنیم و نکاتی را در مورد شیک تر شدن بگوییم.

کالج نوعی کفش مردانه شیک

چند سالی می شود کالج ها بسیار طرفدار پیدا کرده اند. این نوع کفش مردانه هم برای فضاهای رسمی و هم غیر رسمی بسیار شیک و مناسب می باشد. بدون بند هستند و از مزیت هایی که دارند باید به سریع پوشیدن آن ها اشاره کرد. زمانی که عجله داشته باشید می توانید کفش کالج را به سرعت بپوشید و به راه خود ادامه دهید. اگر بخواهیم در مورد ست کردن این نوع کفش مردانه بگوییم باید گفت معمولا آن را با جین های آبی و مشکی برای پوشیدن انتخاب می کنند. مخصوصا در فصل گرم سال استفاده از آن ها بیشتر رایج است. اگر یک کالج قهوه ای داشته باشید می توانید آن را با انواع طیف های رسمی و غیر رسمی به کار ببرید.

راز جذابیت آقایان در کفش مردانه شیک نهفتهکفش مردانه شیک رسمی

این مدل کفش باید در کمد هر مردی باشد. چنین بگوییم زمانی که حرف از کفش مردانه شیک می شود ناخودآگاه ذهن به سمت یک کفش واکس خورده ی براق و بند دار ورنی می رود. در ابتدا ظاهر این نوع از کفش ها بسیار ساده بود اما با گذر زمان طرح های مختلفی از آن روانه بازار شدند. مادامی که کت و شلوار رسمی برای مهمانی در نظر می گیرید بدون هیچ حرفی کفش همراه آن باید یک کفش رسمی باشد. این مدل کفش ها در رنگ هایی مثل مشکی، قهوه ای، زرشکی و سفید بیشتر به چشم می خورند. این نوع را می شود در دسته ی کفش های کلاسیک جای داد. در طرح های مختلف ارائه می شوند. می توانید مطابق با سلیقه ی خود هر مدل از آن را انتخاب نمایید. اگر می خواهید کفش شما بیش از حد جلب توجه کند به شما پیشنهاد می کنیم نوع تمام براق آن را انتخاب نمایید در غیر این صورت نوع مات آن نیز بسیار شما را شیک خواهد کرد. از طرفی کفش های رسمی دارای کمی پاشنه می باشند. بعضی از آن ها در قسمت جلو یک سری تزئینات برای جلب توجه و از سادگی در آمدن دارند. همچنین بر روی انواعی از آن سگک وجود دارد. این نوع کفش رسمی را کفش های آکسفورد نیز می نامند. اگر بخواهیم یک قاعده کلی در مورد این کفش ها بگوییم این است که انواع بند دار آن برای مکان های بسیار رسمی و انواع بدون بند آن برای مکان های کمی غیر رسمی تر به کار می رود. بسیاری از مردان یک جفت کفش رسمی مشکی در کمد خود دارند.

راز جذابیت آقایان در کفش مردانه شیک نهفته

کفش مردانه شیک برای فصل سرد

نیم بوت ها دسته ای از کفش مردانه شیک هستند که با آمدن فصل سرما مورد استفاده قرار می گیرند. اکنون که در شرف فصل سرد سال هستیم نیم بوت ها می توانند یک خرید مناسب برای شما به حساب آیند. زمانی که از آن ها استفاده می کنید به شیک پوشی و استایل شما آنقدر جلوه ی زیادی می بخشد که لذت می برید. می توانید آن ها را با انواع شلوار جین بپوشید. مخصوصا داشتن یک بوت چرم در کمد کفش های شما بسیار ضروری است. آن می تواند سال ها برای شما کار کند پس هر مقدار پول بابت آن بپردازید دارای ارزش است.

رنگ در کفش مردانه شیک

آنچه می خواهیم در این بخش به آن اشاره کنیم در مورد تاثیر رنگ بر روی شیک بودن کفش است. آنچه خواهیم گفت وحی منزل نیست و شما می توانید بنابر سلیقه خود از این قاعده پیروی نکنید. اما چنین است که هرچه کفش تیره تر باشد مثل رنگ های مشکی، قهوه ای، زرشکی و … برای مهمانی های رسمی شیک تر به نظر می رسد. از رنگ های روشن تر می توانید برای مکان های غیر رسمی تر استفاده نمایید.

کفش مردانه شیک در استایل آقایان

علاوه بر کفش هایی که در بالا به آن اشاره شد نوع های دیگری از کفش مثل صندل، کتونی و … نیز برای آقایان وجود دارد که تمام آن ها به شیک پوش شدن آنها کمک می کنند. فراموش نکنید آقایان برعکس خانم ها که می توانند برای زیباتر و شیک تر نشان دادن خود از انواع زیورآلات مثل گردنبند، دستبند، گوشواره و … استفاده کنند، اکسسوری های خاصی ندارند. از این رو کفش می تواند نقش بسزایی در تیپ و ظاهر آن ها داشته باشد. هرچه آن را شیک تر انتخاب کنید استایل شما جذاب تر خواهد شد.