کفش مردانه رسمی

کفش مردانه مجلسی چگونه ابداع شد؟

کفش مردانه مجلسی چگونه ابداع شد؟

احتمالا برای خیلی از آقایان سوال شده است، که کفش مجلسی مردانه چگونه به وجود آمده است و اصلا از چه سالی در بین مردم متداول شده است؟ در پاسخ به این سوال باید چند حقیقت عجیب را به شما بگوییم که شاید غیر قابل باور باشد. اولین بار انسان های نخستین هشت هزار سال پیش از میلاد مسیح  کفش های از الیاف گیاهی و پوست حیوانات برای خود ساختند، که هیچ شباهتی به کفش نداشت. بعد ها رفته رفته کفش ها بهتر شدند، تا جایی که صندل در بین زنان و مردان رایج شد. با ظهور دین مسحیت کفش های صندل رو به زوال رفتند و کفش های روبسته جانشین آن شدند. شاید غیر قابل باور باشد، اما اولین کفش مردانه مجلسی، نوعی کفش پاشنه بلند بود که لویی چهاردهم پس از دیدن کفش های پادشاه قاجاری ایران به دلیل قد کوتاهش به پا کرد. بعد ها و پس انقلاب کبیر فرانسه پاشنه های مردها کوتاه شد تا جایی که کفش مجلسی مردانه به حالتی که می بینیم در آمد. از سال 1920 کفش رسمی مردانه جانشین مطلق نیم بوت ها شدند و مداوم در حال تغییر هستند.

کفش مردانه مجلسی مدل آکسفوردچگونه یک کفش مردانه مجلسی خوب انتخاب کنم؟

این سوال بیشتر مختص تازه دامادها و مردهایی است، که قصد دارند؛ در یک مصاحبه کاری شرکت کنند. کفش رسمی مردانه به دلیل رنگ بندی متنوع و طراحی زیبا بهتر با کت و شلوار ست می شوند و از لحاظ ایجاد یک استایل معقول، نسبت به کفش های اسپرت پیروز تر هستند. در بعضی مواقع کفش مردانه مجلسی را لژ مخفی می سازند، تا آقایانی که قد کوتاه تری دارند با عزت نفس بیشتری، بدون اینکه دیگران بفهمند، در کنار همسر محبوبشان قدم بزنند. برای انتخاب یک کفش مردانه مجلسی باید به جنس آن دقت کنید. متاسفانه در برخی موارد به جای استفاده از چرم، برای این کفش ها از چرم مصنوعی و حتی رزین نیز استفاده می کنند. کفش چرم به پای شما و نمی دهد، اما رزین می تواند سبب بوی بد پا، تورم پا و سایر امراض و مشکلات پوستی بشود. بعد از انتخاب جنس مناسب برای کفش، نوع دوخت مهم ترین عامل در کیفیت کفش است. اگر دوخت ه خوب بود، راحتی آخرین و اصلی ترین ملاک است.

کفش مردانه مجلسی مدل مانک استرپ

بهترین رنگ کفش مردانه مجلسی کدام است؟

اگر شما هم از ست کردن لباس هایتان و داشتن یک استایل به روز لذت می برید، پرسیدن این سوال تعجب برانگیز نیست. برخی از مردان، کمدهای انبوه از مدل های کفش رسمی دارند. بهترین رنگ های کفش مردانه مجلسی، سیاه، سرمه ای، جگری و قهوه ای تیره هستند. این چهار رنگ با بیشتر رنگ ها همخوانی داشته و به خوبی با انواع کت و شلوار ست می شوند. سایر رنگ های قهوه ای که روشنتر هستند، حالت غیر رسمی داشته و برای شرکت در پارتی های دوستانه می توانند، یک انتخاب شیک باشد.

کفش مردانه مجلسی مدل دربیانواع مدل های کفش مردانه مجلسی کدام است؟

کفش های مردانه مجلسی غالبا در دسته کفش های کلاسیک قرار می گیرند و کمتر اسپرت هستند. این کفش ها با اینکه از دو قرن پیش پا به بازار گذاشته اند، هنوز هم جز پرطرفدارترین ها هستند. کفش مجلسی مردانه  در چهار دسته آکسفورد، دربی، مانک استرپ و لوفر یا کالج دسته بندی می شود. شرکت  های متعددی در زمینه ساخت کفش مجلسی فعال هستند، اما برخی از آن ها بهترین هستند. برای مثال برند گوچی، زیباترین کفش لوفر، برند مرسدس از آلمان بهترین کفش آکسفورد، گیبسون بهترین کفش دربی و برند  John Lobb یکی از بهترین ها در تمام زمینه ها است.

کفش مردانه مجلسی مدل هشت ترکچگونه مدل کفش مردانه مجلسی را تشخیص دهم؟

اغلب مردم به آسانی می توانند، کفش های لوفر و مانک استرپ را به دلیل طراحی متفاوتشان از سایر انواع کفش مردانه مجلسی تشخیص دهند. برای مثال کالج ها بیشتر شبیه کفش تخت مردانه هستند، مانک استرپ ها هم دارای دو سگک می باشند که به راحتی قابل تشخیص است. دربی و آکسفورد از لحاظ ظاهری بسیار شبیه به هم هستند، اما از لحاظ طراحی بند با هم تفاوت بسیار فاحشی دارند. بند های کفش دربی کمی از پایین تر پا را در بر می گیرد، در حالی که بندهای کفش آکسفورد بیشتر روی پنجه هستند. بنابراین باید هنگام خرید دقت کنید، چون کفش های دربی برعکس کفش کالج مردانه و آکسفورد رسمی نیست.  به هر حال شما هر کدام از این کفش های مردانه مجلسی را خریداری کنید، عالی است. چون پاک کردن این کفش ها بسیار آسان تر از کفش های اسپرت می باشد.

کفش مردانه مجلسی مدل کالج