کفش پاشنه دار زنانه مجلسی

راحتر کردن پوشیدن کفشهای پاشنه دار در مدت زمان زیاد

با مرور و گذشت زمان کفش پاشنه بلند در حوضه های مد و فشن جایگاه گرفته اند، و جایگاه خود را به نوعی تثبیت نموده اند، کفش های پاشنه بلند یک استایل رسمی و مناسب استفاده در مهمانی ها می باشد، اما با امدن کفش های راحتی و تخت استفاده از کفشهای پاشنه بلند در مدت زمان زیاد در طول روز برای خانم ها به یک چالش تبدیل شده است، اگر شما هم از افرادی هستید که به دلیل راحت نبودن کفشهای پاشنه بلند رغبتی زیادی به استفاده از انها ندارید، این مقاله را رو با ما همراه باشید تا چند نکته و مسئله رو با شما در میان بگذاریم که در پایان مقاله دید و نگرش متفاوتی خواهید داشت.

کقش های پاشنه بلند باعث میشود کشیده ظریف و اندام شما موقع راه رفتن بصورت راسته بنظر میاد. این علائم به صورت خودکار باعث افزایش اعتماد شما در مهمانی ها و مراسم میشود، طبق تحقیقات انجام شده و نظریه پزشکان استفاده از کفش پاشنه بلند در مدت زمان زیاد باعث تحت تاثیر پنچه پا انگشتان و قسمت پشتی پاشنه قرار میگیرد، و باعث ایجاد ناراحتی و درد پا میشود و عدم توجه به آن به سلامتی شما بسیار مضر خواهد شود،

تمرین با کفشهای پاشنه بلند

اگر در مدت زمان طولانی از کفشهای پاشنه بلند استفاده نکردید،پوشیدن انها بعد از مدت طولانی در دفعه اول به احتمال زیاد برایتان عجیب خواهد بود و احساس ناراحتی خواهید کرد، که در دفعه اول طبیعی هستش، سعی کنید در دفعات اول با کفش پاشنه دار تمرین کنید حتی در خانه و هر روز رفته رفته زمان تمرین رو بیشتر کنید که پاهایتان به شرایط عادت کند که بعد از مدتی خواهید دید کفشهای پاشنه دار رو مثل کفش های تخت استفاده میکنید و احساس اولیه ناراحتی را ندارید.

کفش پاشنه دار زنانه نوک تیزکفشهایتان را از پایتان درنیاورید!

یک چیز عجیب اما کاملا واقعی، زمانی است که کفش رو از پایتان برای استراحت درمیاورید درد پا و ورم آن بیشتر میشود دلیل آن این است که در فضای آزادتری قرار میگیرد، حالا بعد از چند دقیقه ای که میخواهید را را بپوشید به راحتی دفعه اول به پایتان نمی رود و احساس درد بیشتری خواهید کرد.

کفش پاشنه دار زنانهاستفاده از کف های طبی مخصوص کفش

استفاده از بعضی کف های مخصوص کفش که کف های طبی نامبرده میشوند این نوع کفها بافت نرم تری و بصورت فشرده ساخته شده اند و کف پا را خسته نمی کنند، مزیت دیگری هم که دارند اگر سایز کفش برایتان کمی بزرگ است می توانند برایتان مفید باشد.

کف طبی کفشپودر بچه

پودر بچه نوعی خواص ضد تعریقی (ضد عرق) دارد که باعث نرمی پوست میشود، مقداری از پودر را درون کفش و مقداری هم به کف پایتان بمالید، این پودر باعث جلوگیری از تعریق پا و مرطوب شدن آن میشود، با استفاده از پودر بچه هم می توانید از تاون زدن انگشتهای پایتان جلوگیری کنید.

پودر بچهاستفاده از کرم های دارای ویتامین E

مرطوب بودن پا داخل کفش می تواند بسیار مهم باشد، خشک بودن پا باعث ایجاد سریعتر تاون و بوجود امدن، میخچه میشود، استفاده از کرم های سبک و بدون چربی دارای ویتامین E بسیار مناسب و تاثیر گذار خواهد بود.

 

کرم دارای ویتامین ی

در اخر هم می توانید برای خرید کفش زنانه و کفش پاشنه دار و مجلسی زنانه از فروشگاه اینترنتی استایل برتر دیدن فرمایید.