مقایسه کفش رنگ مشکی با قهوه ای

کفش مردانه مشکی یا قهوه ای؟

کفش مردانه مشکی یا قهوه ای؟

شاید برای شما حتی برای 1 بار هم شده پیش امده باشد، که در انتخاب رنگ کفش مشکی یا قهوه ای یا زیر مجموعه رنگهای قهوه ای مانند،قهوه ای روشن،شکلاتی،عسلی،کارامل یا رنگهایی از این دسته، در موقع خرید تردید داشته باشید. با توجه به گرانی کفش های خوب و باکیفیت هم انتخاب هردو در موقع خرید به دلیل قیمت های بالا برای همه مشتریان  مقدور نباشد، تا 2 جفت کفش در یک بازه زمانی خریداری نمایند. اما جای نگرانی نیست ما در این مقاله سعی کرده ایم، شما را در انتخاب رنگ کفش مورد نظر خود راهنمایی کنیم تا بتوانید نسبت به استایل خود انتخاب دقیق تری داشته باشید.

کفش مشکی یا قهوه ای

  • رنگ مشکی برای چه استایلی مناسب است

رنگ مشکی جز رنگهای اصلی در کفش می باشد،حتما در بین عموم تا حالا شنیده اید، وقتی خود فرد بین 2 رنگ مشکی یا هر رنگ دیگری 2 دل می ماند رنگ مشکی را در اکثر موارد انتخاب میکند چون می گوید با هر رنگ لباسی می توانم بپوشم،زیاد هم این حرف بی ربط نمی باشد.ولی با صرف نظر از این حرفها اگر بخواهیم به صورت تخصصی به این موضوع بپردازیم،رنگ مشکی 1 رنگ کاملا رسمی می باشد. وقتی شما میخواهید در یک مهمانی که شناختی از افراد حاضر در انجا ندارید یا برای اولین بار هست که با انها ملاقت میکنید

استایل و کفش رسمی

رنگهای قهوه ای هر چقدر هم به نظر زیبا باشند به اندازه رنگ مشکی نمی توانند رسمی باشند، ولی به تب مزایاهایی بیشتر دارند. در نظر بگیرید کفش مردانه رسمی قهوه ای را گاها می توان با بعضی از لباس های اسپورت پوشید،اما در رنگ مشکی بیس این نوع ترکیب هم وجود ندارد.(در بعضی افراد این استایل وجود دارد اما ما بصورت تخصصی به آن می پردازیم)

 

 

الان این مدل کفش که در پایین مشاهده میکنید از کفش برند ژست می باشد.کدام یک رسمی تر به نظر میاد؟ خوب خیلی واضع هست رنگ مشکی، اما رنگ قهوه ای روشن یا عسلی چی؟ بنظر شما کدام یک از رنگ ها با کت شلوار طوسی بهتر خواهند بود،رنگ عسلی دید بیشتری خواهند گرفت یا به عبارتی بیشتر به چشم خواهد امد تا رنگ مشکی،این را در نظر داشته باشید تا هرچقدر رنگ روشن تر غیر رسمی تر میشود.

کت و شلوار طوسی با کفش مشکیکفش رسمی چرم مردانه ژست رنگ مشکی مدل 072

 

 

 

 

 

 

 

 

کفش رسمی چرم مردانه ژست رنگ عسلی مدل 072

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 کفش های بارنگ قهوه ای

مزایا های کفش های قهوه ای یا رنگهای روشن خیلی بیشتر است تا رنگ مشکی، مثلا می توانید رنگهای قهوه ای چرم نیم رسمی رو با شلوار جین راسته و کتان هم که اتفاقا زیبایی بلقوه ای خواهد داشت،اگر شما در مراسم های رسمی یا بیشتر حضور دارید رنگ مشکی را انتخاب کنید،اما اگر در موقعیت های رسمی یا مجالس حضور کم رنگی دارید،پیشنهاد استایل برتر رنگهای روشن به شماست،به گفته روان شناسان رنگ های روشن می تواند در تقویت روحیه های انسانی تعصیر به سزایی داشته باشند.اگر شما کت شلوارهایی با رنگ روشن سرمه ای یا قهوه ای یا رنگهای روشن با طرح پارچه ای خط دار دارید مطمئن باشید،رنگ غیر مشکی زیبایی بهتری خواهد داشت

کت شلوار به رنگ سرمه ای خط دار یا کفش عسلی

شما می توانید انواع کفش مردانه مجلسی را در فروشگاه استایل برتر مشاهده فرمایید.