شناخت کفش های هشت ترک مردانه

شناخت کفش مردانه هشت ترک

ایا شناختی در مورد کفشهای هشت ترک دارید؟ ایا می دانید نحوه ست کردن این نوع کفشها با چه نوع لباسهایی مناسب است، برای شناخت بیشتر این نوع کفشها با مجله استایل برتر همراه باشید.

قدمت و تاریخچه کفش هشت ترک مردانه

کفشهای هشت ترک طراحی و الهام گرفته از کشور انگلیس می باشد. که در قرن بیستم با ارائه آن در اواسط کار زیاد با فیدبک خوبی مواجه نشد، اما با گذشت زمان و حضور این مدل در مجله های فشن و برنامه های هفتگی فشن در کشورهای اروپایی و انگلیس بیشتر دیده شد و یکباره بازخورد بسیار بالایی گرفت، و رفته رفته در تمامی کشورها پخش و وسعت گرفت، جالب است بدانید در سال 2016 در کشور ترکیه بیشترین فروش کفش های مردانه چرمی الهام گرفته از طرح هست ترک بوده است.

نکته مهم و بسیار خوب که این مدل رو تقریبا با تمام استایل ها  میتوان پوشید 

کفش های هشت ترک هم بعدا به اسم اکسفورد شناخته شد،که الان هم با این نام خطاب قرار میگیرد

انواع کفشهای هشت ترک

کفش مردانه تمام رسمی هشت ترک

این نوع مدل هشت ترک بیشتر یا کلا به دلیل کشیده بودن نوک و ظرافت بکار رفته  و بخصوص استفاده از زیره نیولایت مناسب استفاده در مجالس است. نمونه پایین یک نمونه از این نوع کفشها می باشد که توسط برند جی سی تولید شده است.

کفش مردانه هشت ترک جی سی

کفش هشت ترک نیمه رسمی و روزمره

این نوع مدل هشترک محبوبترین و پرقروش ترین می باشد، یکی از دلایل محبوب بودن این نوع می توان با اکثر استایل ها ست کرد و پوشید و اغلب هم از راحتی بسیار خوبی برخوردار هستند، نمونه دیگر در پایین باز از برند جی سی می باشد.

یک نمونه از کفش مردانه هشت ترک

کفش هشت ترک اسپرتی

مدل های هشترک در اول روی رسته های رسمی و نیم رسمی طراحی و تولید میشد، اما با گذشت چندین سال و استقبال خوب از انها تولیدکنندگان پای خود را فراتر گذاشتن و برای استایل های اسپرتی از مدل هشت ترک الهام گرفتند که باز بازخورد بسیار خوبی از طرف مشتریان داشت.

کفش هشت ترک چرم اسپرتیکفش هشت ترک اسپرتی

کفشهای تخت چرم تخت مردانه را در فروشگاه استایل برتر می توانید مشاهده فرمایید.