شستن کفش در ماشین لباسشویی

نحوه صحیح شستن کفش در ماشین لباسشویی

برای شستن کفش در ماشین لباسشویی باید به چندین نکته توجه کرد، که عدم توجه به انها می تواند هم کفش وهم ماشین لباسشویی مورد آسیب قرار بگیرد، لازم به ذکر است کفشهای از جنس پارچه ای،الیاف مصنوعی به جنس های شبیه به این برای شستن در لباسشویی توصیه میشود،و از شستن کفشهای چرم و مصنوعی پرهیز کنید.

خرید کفش اسپرت ورزشی کتانی زنانهورزشی روزمره چرمی پارچه ای

نحوه شستن کفش پارچه ای در ماشین لباسشوییموارد لازم مورد نیاز برای شستن کفش در ماشین لباسشویی

  • برس کفش (از نوع پلاستیکی زبر)
  • مایع لباسشویی (پیشنهاد برندهای خارجی)
  • پارچه ضخیم تمیز و سفید سرهم یا حوله حمام(به همراه سوزن نخ)

 

 

لوازم مورد نیاز برای شستن کفش

مراحل انجام کار

ابتدار بند و کف داخلی را از کفش جدا کنید، سپس با استفاده از برس لکه و اگر روی کفش گلی وجود دارد تمیز کنید، به زیره کفش هم دقت کنید که سنگ های زیره زائده چیزی به زیره کفش نجسبیده باشد،که می توانید با استفاده از فازمتر انها را از زیره جدا کنید، حال کفش و بند انرا را داخل پارچه سفید سرهم یا داخل حوله گذاشته و انرا با سوزن نخ بدوزید، نقش پارچه یا سوزن نخ در اینجا به عنوان محافظت از کفش و جلوگیری از تماس مستقیم با بدنه ماشین لباسشویی می باشد.

تنظیم ماشین لباسشویی

دور تنظیم ماشین لباسشویی رو به کندترین حالت تنظیم کنید و دمای اب را روی سرد بگذارید

توجه داشته باشید بالا بودن دور لباس شویی در انجام کار می تواند هم به بدنه لباسشویی و هم به کفش اسیب برساند. بالا بودن دمای اب باعث بهم ریختگی رنگ کفش میشود.

به اندازه 1 پیمانه خود مایع لباسشویی برای شستن کفش بکار بگیرید، بعد از اتمام کار کفش و بند انرا را از شب تا صبح به دور از نور خورشید در هوای ازاد بگذارید، تا خشک شود،

به هیچ وچه از شسوار و تماس مستقیم نور خورشید برای سریع خشک شدن کفش استفاده نکنید.

شستن کفشدر ماشین لباسشویی

فروشگاه اینترنتی کیف و کفش مردانه،زنانه،بچه گانه استایل برترخرید انواع کفش های زنانه مردانه بچه گانه،اسپرت،رسمی،تاستانی،صندل