کفش سیندرلا

کفش سیندرلا یا کفش شیشه‌ای را از کدام برند بخریم؟

داشتن یک جفت کفش مجلسی شیشه‌ای، دقیقاً شبیه به کفش جادویی سیندرلا آرزوی بسیاری از دختران جوان است. اگر شما هم جزو این گروه از افراد هستید؛ دیگر نیازی نیست که هر شب منتظر مادربزرگ دنیای پریان باشید. فقط کافی است از یکی از برندهای معتبر جهان کفش رویایی خود را بخرید و پرنس جشنی باشید که در آن حضور دارید.

درباره تولید کفش سیندرلا

قصه ساخت کفش سیندرلا زمانی آغاز شد که شرکت «دیزنی» اقدام به پخش فیلم سیندرلا کرد! این شرکت مشهور و پرآوازه، به مناسبت جشن ساخت فیلم سیندرلا؛ از 9 برند مشهور طراحی کفش درخواست جالبی کرد.

شرکت دیزنی از این 9 برند مشهور خواست تا هرکدام از آن‌ها یک کفش شیشه‌ای مخصوص سیندرلا طراحی کنند! درواقع این 9 برند باید تمام سعی خود را می‌کردند تا بهترین طرح خود را ارائه دهند. در ادامه این مقاله می‌خواهیم این برندهای مشهور و خاص طراحی کفش را به شما معرفی کنیم. با این کار مشخص می‌شود که باید کفش شیشه‌ای را از کدام برند بخریم؟

معرفی برندهای طراح کفش شیشه‌ای

برندهایی که به دعوت شرکت دیزنی، به طراحی و ساخت کفش رؤیایی سیندرلا اقدام کردند، عبارت‌اند از:

کفش برند جیمی چو (Jimmy Choo)

شرکت جیمی چو در سال 1996 توسط خود او در کشور انگلیس و شهر لندن بنیان‌گذاری شد. این برند مشهور کار خود را از طراحی کفش آغاز کرد و از همین راه به شهرت جهانی دست‌یافت.

برادرزاده جیمی چو یعنی «ساندرا چو» فردی بود که از طرف این شرکت برای طراحی کفش شیشه‌ای سیندرلا برگزیده شد! او در متن سخنرانی خود درباره کفش سیندرلا، به نکات جالبی اشاره داشت. ساندرا چو، داستان سیندرلا را یک قصه عاشقانه توصیف کرد که هر دختری آرزوی تجربه آن را دارد! داستانی که سحر و جادویش به لطف کفش‌های شیشه‌ای هرگز از بین نخواهد رفت.

او همچنین گفت، قصد طراحی کفشی را داشته که کاملاً جادویی به نظر برسد. کفشی زنانه که علاوه بر درخشش شگفت‌انگیزش، بتواند شور و حال بی‌پایان دوران کودکی را نشان دهد.

کفش طراحی شده توسط برند جیمی چو

 



صندل زنانه



کفش الکساندر بیرمن (Alexandre Birman)

الکساندر بیرمن یک طراح برزیلی است که شرکت یا برند خود را در سال ۲۰۰۸ به ثبت رساند! اولین فروشگاه رسمی محصولات این برند نیز در شهر ریودوژانیروی برزیل افتتاح شد. امروزه بسیاری از افراد مشهور در مراسم‌های متفاوت از محصولات این برند استفاده می‌کنند.

الکساندر بیرمن معتقد است، کفش شیشه‌ای طراحی‌شده او و برند معروفش، حس زیبایی بی‌انتهایی را به مخاطب منتقل می‌کند.

کفش طراحی شده توسط برند الکساندر بیرمن

کفش برند شارلوت المپیا (Charlotte Olympia)

شرکت شارلوت المپیا یکی از برندهای مشهور درزمینه طراحی کفش‌های بسیار لوکس است! این برند در سال 2008 توسط «شارلوت المپیا» در لندن بنیان‌گذاری شد. این برند تاکنون جوایز متعدد و مهمی را به خود اختصاص داده است.

شارلوت المپیا، دعوت شرکت دیزنی از او برای طراحی کفش سیندرلا را یک افتخار می‌داند. او می‌گوید که گروهش کفش سیندرلا را از بهترین مواد اولیه و با بیشترین جزئیات ممکن ساخته‌اند.

کفش سیندرلا طراحی شده توسط برند شارلوت المپیا

 

کفش شیشه‌ای برند سالواتوره فراگامو (Salvatore Ferragamo)

این کمپانی یکی از قدیمی‌ترین برندهای طراحی لباس و کفش‌های خاص و لوکس به شمار می‌رود! در سال 1928 سالواتوره فراگامو در فلورانس ایتالیا این شرکت را بنیان‌گذاری کرد.

یکی از مدیران این برند «ماسیمیلیانو جیورنتی» نام دارد. او معتقد است که جادوی کفش شیشه‌ای سیندرلا، یک زن را به یک شاهزاده خانم تبدیل می‌کند. جیورنتی، کفش شیشه‌ای طراحی‌شده این برند را کاملاً نورانی و با درخششی مثال‌زدنی توصیف می‌کند.

کفش طراحی شده توسط برند سالواتوره فراگامو

 کفش شیشه‌ای برند ژرومه روسو (Jerome C. Rousseau)

ژرومه روسو متولد کبک کانادا و یکی از طراحان بسیار مشهور کفش است. او توانست در سال ۲۰۰۸و نمایش لباس پاییزی، نامی برای خود دست‌وپا کند.

ژرومه روسو علاقه بسیار زیادی به داستان سیندرلا دارد. او در طراحی کفش شیشه‌ای سیندرلا، سعی داشته تا یک طرح خاص و جذاب را به نمایش بگذارد. کفشی که اگر بر روی پله‌های کاخ جا بماند، بتواند شاهزاده را بیش‌ازپیش، مجذوب سیندرلا کند.

کفش سیندرلا طراحی شده توسط برند ژرومه روسو

 

کفش شیشه‌ای؛ برند نیکولاس کرک‌وود (Nicholas Kirkwood)

نیکولاس کرک‌وود یک طراح کفش بریتانیایی است که توانست در سال 2005 به شهرت قابل قبولی برسد. ازآن‌پس او پله‌های ترقی را بسیار سریع طی کرد و در این مسیر، جوایز متعددی نیز دریافت کرد.

نیکولاس کرک‌وود، سیندرلا را یک شخصیت قوی و درعین‌حال حساس می‌داند. او برای طراحی کفش شیشه‌ای سیندرلا، از لحظه وقوع سحر و جادو در قصه الهام گرفته است.

کفش طراحی شده توسط برند نیکولاس کرک‌وود

 

کفش شیشه‌ای؛ برند پال اندرو (Paul Andrew)

یکی دیگر از طراحان بریتانیایی مشهور کفش، پال اندرو نام دارد که هم‌اکنون در نیویورک آمریکا فعالیت می‌کند. او با توجه به کلاسیک بودن داستان سیندرلا، این کفش شیشه‌ای را کاملاً فانتزی طراحی کرده است.

پال اندرو با استفاده از کریستال و همچنین طراحی دقیق زوایای کفش، طرحی بسیار شیک و جذاب را ارائه داد!

کفش شیشه‌ایی سیندرلا

کفش طراحی شده توسط برند پال اندرو

 

کفش شیشه‌ای؛ برند رنه کاوویلا (Rene Caovilla)

رنه کاوویلا یکی از قدیمی‌ترین برندهای طراحی کفش در جهان است. مؤسس این برند (رنه کاوویلا) سال 1938 در کشور ایتالیا متولد شد. او در طرح‌های خود از خلاقیت و احساسات بهره می‌گیرد.

رنه کاوویلا این عادت را در طراحی کفش شیشه‌ای سیندرلا نیز حفظ کرده است. او می‌گوید این هنر به‌کاررفته شده در طراحی کفش سیندرلا است که تمام آرزوها را برآورده می‌کند!

کفش سیندرلا طراحی شده توسط برند رنه کاوویلا

کفش شیشه‌ای؛ برند استوارت ویتزمن (Stuart Weitzman)

استوارت ویتزمن، یک طراح کفش آمریکایی است. او اکنون طراحی کفش بسیاری از افراد مشهور را بر عهده دارد! او کفش شیشه‌ای سیندرلا را به‌صورت یک نیم پوتین زیبا طراحی کرد؛ البته مزین شده به الماس!

کفش سیندرلا کفش شیشیه‌ای

کفش سیندرلا طراحی شده توسط برند استوارت ویتزمن

 

کفش کفش شیشه‌ای در برندهای بنام جهان

امروزه داشتن یک جفت کفش سیندرلا (کفش شیشه‌ای) یک آرزوی دست نیافتی نیست! شرکت دیزنی اعلام کرده است افراد علاقه‌مند می‌توانند تمامی کفش‌های شیشه‌ای طراحی‌شده توسط 9 برند منتخب را از فروشگاه‌های مخصوص سراسر جهان تهیه کنند.

کفش سیندرلا

برخی از این فروشگاه‌ها عبارت‌اند از:

  • فروشگاه Saks Fifth Avenue (New York and Beverly Hills) در ایالات‌متحده آمریکا
  • فروشگاه Harrods در لندن
  • فروشگاه Excelsior Milani در میلان ایتالیا
  • فروشگاه Level Shoe District, The Dubai Mall در امارات متحده عربی، شهر دوبی

اگر شما هم از علاقه‌مندان این کفش رؤیایی هستید، حال می‌دانید که باید کفش سیندرلا (کفش شیشه‌ای) را از کدام برند بخرید. هر روز به تولیدکنندگان این نوع کفش شفاف اضافه می‌شود زیرا در فشن این روزها از این مدل استفاده بسیاری شده است.

کفش سیندرلا