ست کردن کفش با لباس

ست کردن کفش با لباس : کدام کفش‌ها را با کدام شلوار ست کنیم

 

کدام کفش را با کدام لباس بپوشیم تا شیک‌پوش باشیم؟ ست کردن لباس از مهم‌ترین نکاتی است که افراد شیک‌پوش به آن توجه دارند. توجه به هارمونی رنگ لباس‌ها و ایجاد هماهنگی میان آن‌ها سبب می‌شود که جذاب‌تر و شیک‌تر به نظر برسیم. درواقع باید بدانیم که کدام کفش‌ها را با کدام شلوار ست کنیم. ما در این مقاله می‌خواهیم بگوییم که بهتر است کدام کفش‌ها را با کدام شلوار ست کنیم.

ست کردن کفش مردانه با شلوار

کدام کفش‌ها را با کدام شلوار ست کنیم

ست کردن لباس یکی از دغدغه‌های افرادی است که به پوشش و ظاهر خود توجه بسیاری دارند. به‌عنوان یک فرد شیک‌پوش یکی از مسائلی که باید به آن توجه داشت ست کردن کفش‌ها با شلوار است. در این زمینه باید نوع و رنگ کفش و شلوار را مد نظر قرار داد. در ادامه به شما خواهیم گفت که با کدام شلوار بهتر است چه کفشی بپوشید؟!

ست کردن شلوار و کفش مردانه

اینکه طرفدار تیپ رسمی هستید یا مدل لباس پوشیدن غیررسمی را ترجیح می‌دهید تفاوت چندانی ندارد؛ شما با مطالعه این مقاله با نحوه ست کردن انواع کفش و شلوار مردانه آشنا خواهید شد.



آشنایی با کفش کالج



ست شلوار جین با کفش

شلوار جین یکی از پرطرفدارترین لباس‌های مردانه است که علاقه‌مندان به هر سبکی آن را می‌پوشند. در واقع به دلیل اینکه شلوار جین را با هر تی‌شرت و پیراهنی می‌توان پوشید، آقایان از این شلوار استقبال ویژه‌ای می‌کنند؛ اما در مورد ست کردن کفش با شلوار جین این موضوع صدق نمی‌کند و شما نمی‌توانید هر کفشی را با شلوار جین بپوشید!

اگر می‌خواهید تیپ رسمی داشته باشید می‌توانید کفش‌های مجلسی و چرمی را برای پوشیدن با شلوار جین انتخاب کنید. درصورتی‌که تیپ غیررسمی را ترجیح می‌دهید می‌توانید شلوار جین را با یک بوت بپوشید. ست کردن شلوار جین چسبان با یک بوت ساق دار تیپ شما را بسیار جذاب و شیک خواهد کرد.

امروزه شلوارهای جین طرح دار و زاپ ‌دار (تیغ خورده) بسیار مد شده‌اند. برای ست کردن کفش با این شلوارها بهتر است کتانی را انتخاب کنید. کتانی‌های مدل تخت گزینه مناسبی برای پوشیدن با این نوع شلوار جین هستند.

را

 

ست کردن لباس مردانه – ست کت‌و‌شلوار با کفش

شاید با شنیدن کت‌و‌شلوار به فکر یک تیپ کاملاً رسمی بیفتید. شما می‌توانید کت‌و‌شلوار را با یک کفش آکسفورد یا «بوت‌های دربی» ست کنید.

درصورتی‌که کت شما مدل جدید است و قصد دارید آن را روی یک تی‌شرت بپوشید، می‌توانید کمی متفاوت عمل کنید و یک کتانی بپوشید. در این شرایط کتانی‌های مینی مال بهترین گزینه هستند. توجه داشته باشید که وجود فاصله میان پاچه شلوار و کتانی شما را جذاب‌تر خواهد کرد.

اگر کت بافت یا پشمی را برای پوشیدن انتخاب کرده‌اید به شما توصیه می‌کنیم که آن را همراه با بوت‌های چرمی بپوشید.

 

ست کردن کفش با لباس

ست کردن لباس مردانه – ست شلوار کتان با کفش

اگر به پوشیدن شلوارهای کتان رنگی علاقه دارید می‌توانید برای ست کردن لباس خود کفش کالج را انتخاب کنید. پوشیدن این کفش‌ها در فصل تابستان بدون جوراب استایل خاصی به شما می‌بخشد. در فصل زمستان نیز بوت‌های قایقی بهترین گزینه برای ست کردن با شلوار کتان هستند. بوت‌های مخصوص کوهنوردی از دیگر مواردی هستند که برای پوشیدن به همراه شلوار کتان رنگی در زمستان توصیه می‌شوند. البته بهتر است جنس چرمی این بوت‌ها را انتخاب کنید.

ست کردن لباس مردانه – ست شلوار اسلش با کفش

شلوارهای اسلش نمونه جدیدی از شلوارهای مردانه هستند که طرفداران بسیاری پیدا کرده‌اند. این شلوارها معمولاً برای تیپ‌های غیررسمی مورداستفاده قرار می‌گیرند. اگر شما قصد پوشیدن شلوار اسلش را دارید می‌توانید کتانی را به‌عنوان گزینه‌ای مناسب برای ست کردن با آن در نظر بگیرید. بوت‌های چوکا و کفش‌های به جنس چرم جیر از دیگر گزینه‌هایی هستند که پوشیدن آن‌ها با شلوار اسلش تیپ شما را جذاب خواهد کرد.

ست کردن لباس مردانه – ست تاکسیدو با کفش

اگر می‌خواهید تاکسیدو بپوشید و تیپ رسمی بزنید بهتر است کفش‌های بدون طرح و ساده را برای پوشیدن با آن انتخاب کنید. کفش‌های چرم یا مخمل گزینه‌های مناسبی برای ست کردن با این نوع لباس هستند. توجه داشته باشید که کفش چرم نباید خیلی براق باشد.

 

ست کردن شلوار و کفش زنانه

حتماً نباید لباس‌های گران‌قیمت بپوشید تا شیک و جذاب به نظر برسید؛ شما می‌توانید با ست کردن لباس‌هایتان و انتخاب کفش‌ها و شلوار مناسب تیپ مناسب و چشم‌گیری داشته باشید. در این قسمت به نحوه ست کردن انواع کفش‌های زنانه با لباس‌های مختلف می‌پردازیم.

ست کردن کفش زنانه با شلوار

ست کردن لباس زنانه – کفش پاشنه‌بلند استیلتو

این کفش‌های پاشنه‌بلند و نوک‌تیز رنگ‌های متنوعی دارند و برای داشتن یک تیپ رسمی مناسب هستند. اگر قصد پوشیدن این مدل کفش را دارید، جهت جذابیت بیشتر باید آن را با لباسی هم‌رنگ به تن کنید. همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید ست کردن کفش پاشنه‌بلند استیلتوی مشکی‌رنگ با یک شلوار مشکی باعث می‌شود تا شیک به نظر برسید.

ست کردن لباس زنانه – کفش پاشنه‌کوتاه

کفش‌های پاشنه‌کوتاه را می‌توانید به همراه یک کت‌وشلوار زنانه که دارای رنگ‌های طبیعی و خنثی است بپوشید. رنگ‌هایی مانند سفید، بژ، قهوه‌ای و کرم ازجمله رنگ‌هایی هستند که ست کردن این نوع کفش با شلوار به شما کمک خواهند کرد؛ به‌عنوان نمونه شما می‌توانید یک کت‌وشلوار قهوه‌ای را با یک کیف به رنگ کرم ست کنید.

ست کردن لباس زنانه – صندل

صندل‌ها معمولاً در فصل گرما و به همراه پیراهن و دامن‌های کوتاه مورداستفاده قرار می‌گیرند. درصورتی‌که پس از سرد شدن هوا نیز بخواهید از صندل استفاده کنید می‌توانید آن را با جوراب و به همراه یک شلوار راسته مشکی بپوشید.

ست کردن کفش با جوراب شلواری

ست کردن لباس زنانه – کتانی

اگر به پوشیدن کتانی عادت دارید،‌ بهترین گزینه برای شما شلوار جین است. کت‌وشلوار زنانه و دامن‌های پلیسه ‌دار نیز گزینه‌های دیگری برای پوشیدن با کتانی هستند.

هارمونی در لباس پوشیدن

هماهنگی در لباس پوشیدن یکی از اصول فشن است و برای اینجاد هارمونی در بیننده لازم است این اصول رعایت شود تا شخص خوش پوش به نظر آید، ست کردن شلوار و کفش‌ها به شما کمک خواهد کرد تا تیپ زیبا و جذابی داشته باشید؛ بنابراین اگر شیک‌پوشی برایتان اهمیت دارد از ست کردن لباس‌هایتان غافل نشوید. امروز دیگر مانند گذشته اصول سفت و سختی در مورد پوشیدن کفش وجود ندارد و حتی یکی از فراگیرترین استایل‌ها پوشیدن کفش ورزشی با کت و شلوار است با وجود این باز هم برای آنکه شیک پوش باشید لازم است نکاتی را رعایت کنید. امیدوارم این مقاله موردپسند شما عزیزان قرار گرفته باشد.