نیم بوت مردانه بندی عسلی

10 نیم بوت مردانه برای سال 2019

اگر گشتی در بازار بزنید، متوجه مدل ها و برندهای متنوع نیم بوت مردانه خواهید شد. مطمئنا همه بوت ها دوست داشتنی بوده و انتخاب یک کفش مناسب واقعا چالش برانگیز است. در این مطلب قصد داریم ده برند برتر بوت مردانه را که از لحاظ سبک، کیفیت و راحتی در سال 2019 جز بهترین ها بوده اند را به شما معرفی کنیم.

1. Grenson

یکی از اصیل ترین برند های کفش های چرمی که از اواسط قرن هفدهم تاکنون، انواع بوت و نیم بوت مردانه را وارد بازار کرده است. کفش های این برند به دلیل جوش سه گانه و طراحی بی نظیری که دارند، یکی از زیباترین بوت های مردانه به حساب می آیند. البته این برند در زمینه سایر مدل های کفش نیز فعال است و روزانه مدل های جدیدی را وارد بازار می کند.

نیم بوت مردانه مدل Grenson2. Timberland

اولین نیم بوت مردانه خردلی که در سال 1973 میلادی وارد بازار شد. در همان سال ها توسط بازیگران هیپ هاپ به عنوان یک سبک پوشش برگزیده شد. از آن زمان این بوت ها به نمادی در دنیای کفش تبدیل شدند. این کفش ارزش خود به عنوان یک مد را تا کنون از دست نداده و روزبه روز بر محبوبیت آن افزوده شده است.

نیم بوت مردانه تیم برلند عسلی3. Clarks

این شرکت در سال 1825 میلادی تاسیس شد. اوج درخشش این برند زمانی بود که ناتان کلارک نیم بوت صحرا را با الهام از چکمه های سربازان بریتانیایی در قاهره طراحی کرد و این مدل با یک استقبال بی نظیر روبه رو شد. این برند یکی از بهترین طراحان کفش کلاسیک و مدرن به شمار می آید و در کمد بیشتر آقایان پیدا می شود.

نیم بوت مردانه کلارک قهوه ای4. UGG

این برند نیم بوت مردانه را از پوست گوسفند می سازد و این بوت ها در زمستان بسیار گرم است. گفته می شود، برای اولین بار استرالیا این نوع از کفش مردانه را ساخته است، هرچند در مورد این مسئله اختلافت بسیاری وجود دارد. امروزه این برند مجموعه ای از طرح های معاصر و جدید کفش با پوست گوسفند را طراحی می کند.

نیم بوت مردانه اگ رنگ عسلی5. Dr. Martens

این برند نیم بوت همانند یک شورش در طراحی است. این کفش ها از دهه شصت تا کنون متداول بوده و در کشورهای غربی به بخشی از فرهنگ پاپ تبدیل شده است. رنگ دوخت متمایز در محل جوش کفش به خوبی خود را نشان می دهد. در گذشته این کفش ها بیشتر قهوه ای و سیاه بودند اما امروزه رنگبندی های متنوعی از آن وارد بازار شده است.

بوت مردانه دکتر مارتین مشکی6. Wolverine

شعار این برند ساخت نیم بوت مردانه برای پیاده روی در مسافت هزار مایل می باشد. جنس این کفش ها چرم خالص بوده و یکی از صنایع دستی آمریکا به شمار می آید. این برند به دلیل کیفیت بالا و مدل های متنوعی که دارد بسیار مشهور بوده و حتی یک خط تولید با همکاری هارلی دیویدسن نیز دارد.

نیم بوت مردانه ولویرن زرشکی7. Taft Jack
برخلاف بیشتر برندهای که برای شما معرفی کردیم، این برند نیم بوت مردانه بسیار کم سابقه بوده و از سال 2017 شروع به کار کرده است. این شرکت با استفاده از روش های جدید موفق به کاهش قیمت شده است. قیمت ارزان این نیم بوت ها نسبت به سایرین و استفاده از چرم خالص از عوامل محبوبیت این برند به شمار می آید.

نیم بوت مردانه تافت جک رنگ سبز8. Tommy Hilfiger

یک نیم بوت مردانه سبک که به شما امکان تحرک و راحتی را می دهد. پاهای شما در این کفش خسته نمی شود و همواره از پوشیدن آن راضی خواهید شد. این کفش ها در رنگبندی متنوع طراحی شده و با انواع ژاکت و شلوارهای جین و کتان استایل خاصی را برای شما به وجود می آورد.

نیم بوت مردانه هیلگیر قهوه ای9. Allen Edmonds

آلن ادموندز یکی از معروفترین تولید کنندگان نیم بوت مردانه در جهان است. نیم بوت های این شرکت دارای یک روکش بیرونی دو بوتیل و یک کفی عالی است، که باعث ایجاد راحتی و ماندگاری بالا می شود. این کفش ها قابل تعمیر هستند و در صورت پارگی می توانید آن ها را به کفاش بدهید. ظاهر زیبای این کفش هر چشمی را خیره خود می کند.

نیم بوت مردانه مشکی الن ادموندز10. Steve Madden Jeffries

یکی از با دوام ترین برند های نیم بوت مردانه از جنس چرم می باشد، که با انواع ژاکت ها و پالتوها استایل شما را زیر و رو خواهد کرد. طراحی قدیمی این بوت ها آن ها را بسیار جذاب و خاص کرده است. این برند چرم را با روکش مصنوعی پوشش داده است و این مسئله سبب طول عمر هر چه بیشتر این کفش ها است.

نیم بوت مردانه مشکی استیو مدین